MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Taula Rodona: "Urbanisme Saludable: el Repte del Treball ...
Data: 02-02-2023
Horari: 18:00 a 19:30
Lloc: COAC - Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (Plaça Nova 5, Barcelona)

En el marc de l’acte de cloenda de la 2a edició del postgrau en Urbanisme i Salut: El Planejament Urbanístic com a Eina de Salut, la UPC School, la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, el COAC, AMB i ISGlobal us conviden a la taula rodona: "Urbanisme Saludable: el Repte del Treball Transversal i els Equips Pluridisciplinaris".

La taula analitzarà un dels principals reptes a l'hora d'incorporar la salut en les polítiques urbanes: el treball transversal entre diversos equips, departaments i, fins i tot, entitats. La salut, entesa des d'un punt de vista global, requereix ser incorporada en totes les polítiques: des del medi ambient fins a la mobilitat, passant per l'habitatge i l'energia. L'urbanisme saludable obliga al diàleg entre diferents agents i a consolidar equips pluridisciplinaris, fet que pot plantejar dificultats però també noves oportunitats.

Aquest acte es realitzarà en català.

• 18:00 h - Benvinguda, a càrrec de:
    • Sr. Guim Costa, degà del COAC.
    • Sra. Marta Rofin, codirectora del postgrau en Urbanisme i Salut.
  • 18:10 h - Intervenció d’un alumne del postgrau.
  • 18:15 h - Taula rodona, amb la participació de:
    • Dr. Roberto Elosúa, degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya.
    • Sra. Laia Grau, gerent d’Urbanisme de l’Ajuntament de Barcelona.
    • Sra. Loles Herrero, coordinadora de Planejament Urbanístic de l’Àrea de Desenvolupament de Polítiques Urbanístiques de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).
    • Sr. Pere Solà, codirector del postgrau en Urbanisme i Salut.
    • Dr. Jordi Sunyer, investigador a l’ISGlobal.
    • Sra. Rosa Vilella, subdirectora general d'Estratègies Territorials i Paisatge de la Generalitat de Catalunya.
    • Modera: COAC
  • 19:15 h - Torn d’intervencions i preguntes.
  • 19: 30 h - Cloenda de l’acte, a càrrec de:
    • Prof. Jordi Ros, vicerector d’Arquitectura, Infraestructures i Territori de la UPC.
  • 19:45 h - Fi de l’acte.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.