MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Llum i Matèria: Arquitectura en Clau de Sol"
Data: 13-06-2023
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Ca l'Alier (c/ de Pere IV 362, 08019 Barcelona)

El dimarts 13 de juny, a les 19 h, a ca l'Alier, tindrà lloc una nova sessió del cicle de conferències en il·luminació arquitectònica. Comptarem amb la prestigiosa arquitecta Elisa Valero com a ponent.

La llum és un regal, com la bellesa, però per gaudir-la cal acomodar-se als ritmes de la natura i aprendre, sobretot, a contemplar. Nosaltres no podem, com el Petit Príncep al seu planeta, veure el crepuscle cada vegada que ens vingui de gust. Mitjançant la llum, l'arquitectura s'humanitza quan orienta l'home. A l'arquitectura vernacla i a les obres dels mestres de tots els temps sempre hi ha una lliçó de llum. En aquestes obres es mostren exemples de com l'espai es qualifica mitjançant aquesta matèria intangible.

La ponent

Elisa Valero, arquitecta i catedràtica de Projectes Arquitectònics a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Granada.

Directora del grup de recerca Habitatge Eficient i Reciclatge Urbà (RNM909) de la Universitat de Granada. Ha rebut diversos premis d'arquitectura, entre els quals destaquen el Swiss Architectural Award 2018 i el Premio Andalucía 2022 en la modalitat de Construcció i Innovació. Autora dels llibres: La teoría del diamante y el proyecto de arquitectura (2021), Light in Architecture, the Intangible Material (2015), La materia intangible: reflexiones sobre la luz en el proyecto de arquitectura (2004), Ocio peligroso: introducción al proyecto de arquitectura (2006) o Diccionario de la luz (2008), entre d’altres.

Cicle de Conferències en Lighting Design

Aquesta ponència s'emmarca en el cicle de conferències anual del màster en Lighting Design. Disseny d'Il·luminació Arquitectònica de la UPC School, patrocinat per iGuzzini, Lutron i Vibia, empreses líders en il·luminació residencial.