MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Reptes de la Postvenda al Sector de l'Automòbil"
Data: 21-06-2023
Horari: 17:30 a 19:00
Lloc: Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona - ETSEIB (Av. Diagonal 647, 08028 Barcelona)
Contacte: 937073132

El dimecres 21-06-2023, a les 17:30, tindrà lloc a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona - ETSEIB (Av. Diagonal 647, 08028 Barcelona) una Open Class del màster de formació permanent en CARMAT. Carrosseria i Materials d'Automoció (Presencial).

El sector de l'automòbil viu un procés profund de transformació impulsat per les tendències tecnològiques del vehicle elèctric, el vehicle connectat i els sistemes avançats d'ajuda a la conducció. En aquest context, la postvenda juga un paper clau per assegurar la satisfacció del client i la sostenibilitat del negoci.

El ponent

David Enfedaque, Head of Service Technology & Engineering a SEAT.

Enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i màster MBA per l'escola de negocis ESADE. Té una àmplia experiència de més de 20 anys al sector de l'automòbil, on ha treballat en posicions directives a les àrees de recerca i desenvolupament, product management i postvenda.

Aquesta Open Class s'ha cancel·lat.