Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Has superat el nombre màxim d'intents. El teu usuari està bloquejat temporalment. Torna a accedir d'aquí a una estona.
Has d'introduir l'usuari del campus no un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Tecnologies Digitals i Mobilitat - #SantGabriel2023 a Cas...
Data: 03-10-2023
Horari: 17:30 a 20:30

La ràpida irrupció de les telecomunicacions i les tecnologies digitals a la nostra societat està produint canvis a tots els nivells. El sector de la mobilitat és sense dubte un dels que més està vivint aquesta revolució. Avui l’aposta és construir vehicles connectats, intel·ligents, més segurs i impulsats amb energies verdes, canvis que ens aporten beneficis i millores considerables i que cal posar en valor.

PROGRAMA

• 17.30 h. Benvinguda institucional, a càrrec de Gonçal Bonhomme, president de Telecos.cat.
  • 17.35 h. Conferència inaugural: "La irrupció del vehicle elèctric i connectat", a càrrec de Miquel Estrada, Dr. Enginyer de Camins, Canals i Ports, professor al departament d’Infraestructura del Transport i el Territori (ITT) a la UPC i delegat del rector a l’Urban Mobility KIC (Knowledge & Innovation Comunities) de l’European Institut of Innovation & Technology.
  • 17.55 h. L’opinió dels experts: “Les Telecomunicacions i les Tecnologies Digitals en el Sector de la Mobilitat”. Amb Laura Sanz (i2CAT), Mònica Sala (Orange Spain), Ismael Pacheco (Cellnex), César de Marco (SEAT), Carles Labraña (AMTU).
  • 18.45 h. Torn obert de paraules.
  • 18.55 h. Presentació de l’escuderia Formula Student BCN eMOTORSPORT.
  • 19.00 h. Lliurament del premi "Sant Gabriel 2023", a càrrec de Pedro Linares, expresident de Telecos.cat.
  • 19:05 h. Cloenda institucional, a càrrec de Sergi Marcén, secretari de Telecomunicacions i Transformació Digital de la Generalitat de Catalunya.
  • 19.15 h. Cervesa-networking a l’Oktoberfest de CASA SEAT.