MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent: "Innovació, tecnologia i competitivitat terr...
Data: 03-05-2012
Horari: 09:30 a 14:30
Lloc: Tech Talent Center

El proper dijous 3 de maig de 2012, a les 9.30h, i en el marc del postgrau en Estratègia i Competitivitat Regional de la UPC School, i amb la col·laboració del Departament d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, tindrà lloc a la UPC School l'acte Open Talent: "Innovació, tecnología i competitivitat regional".

Aquesta serà una jornada articulada en tres ponències centrals, que analitzaran bones pràctiques en acció tecnològica i innovació aplicades a la estratègia i competitivitat  de les regions, des d'una visió internacional, doncs comptarem amb el cas d'èxit del Fraunhofer Institute, i des de la mirada de la transferència tecnològica, amb la visió d'un model de transferència aplicat als parcs tecnològics.

El programa de la jornada serà el següent:

9.30h – 10h: Benvinguda - Presentació a càrrec de Xavier Ferràs, director de la Unitat d'Innovació Empresarial d'ACC1Ó (Generalitat de Catalunya).

10.00h – 11.30h: University Tech Transfer, a càrrec de Bruno Cassiman, professor d'Estratègia a IESE Business School.

11.30h – 12.00h: Pausa-Cafè

12.00h – 13.30h: International best practices: Fraunhofer Institute, a càrrec de Frank Wagner, Head of Competence Center R&D-Management .

13.30h – 14.20h: Models de transferència: Parcs tecnològics, a càrrec de Pere Condom, director del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona.

Aquest acte és obert i gratuït. Per a assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "hi vull assitir" que trobaràs al marge d'aquestes línies. L'aforament és limitat.