MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  I Congrés de la Asociación de Profesionales en Análisis S...
Data: Del 21-10-2015 al 23-10-2015

Del 21 al 23 d'octubre es realitzarà el I Congrés de la Asociación de Profesionales en Análisis Sensorial (AEPAS), on es donaran cita a la Universitat de Castilla-La Mancha (Campus Ciudad Real) els principals experts d’aquesta temàtica arreu de l’Estat, tant des del món acadèmic com de la indústria professional. L’anàlisi sensorial és una disciplina d’estudi per reconèixer les propietats organolèptiques, és a dir aquelles que es perceben a través dels sentits, de tots aquells productes ja siguin alimentaris, farmacèutics o cosmètics. Rosario Romero del Castillo Shelly, professora del departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (UPC) i directora del curs de formació contínua en Anàlisi Sensorial de la UPC School, participarà de forma destacada en aquest congrés per presentar, junt a un equip de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) una comunicació oral sobre el desenvolupament d’una metodologia per a l’anàlisi sensorial de les mongetes verdes i la seva aplicació a dos assajos de camp.

Més informació:

I Congrés de la Asociación Española de Profesionales del Análisis Sensorial (AEPAS)