MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Jornada: L'Aliança Open Standard for Public Transport...
Data: 10-11-2015
Horari: 09:30 a 13:30
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)
Places exhaurides

El proper dimarts 10 de novembre, a les 9.30h, es realitzarà a la Sala d'Actes del Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) un workshop organitzat per OSPT Alliance, organització internacional creada per proporcionar un nou estàndard obert per a solucions segures de ticketing i serveis de valor afegit.

El workshop ofereix una oportunitat única per conèixer més sobre l'estàndard obert - CIPURSE™ - i descobrir les oportunitats que ofereix per als pagaments, el transport públic, Near Field Communication (NFC), serveis per a la ciutat i serveis contactless. Després de quatre anys d'intensa preparació per part de les seves 55 empreses associades amb projectes en quatre continents, els productes CIPURSE ja estan disponibles a tot el món i en l'actualitat s'estan desplegant en diversos mercats, entre ells en el sistema de transport de Catalunya.

Manel Villalante, director del postgrau en Smart Mobility. Sistemes Intel·ligents de Transport de la UPC School, participarà com a ponent de la jornada.

Programa de l'acte

09:30h. Benvinguda i presentació de la jornada. Benjamín Suárez, director de la UPC School

09:35h. Apertura de la jornada. Josep Anton Grau, director general ATM de Barcelona.

09:50h. Ponències Marc

• La tecnologia "Open Source" capacitadora del concepte "Smart Mobility". ATM de Barcelona. Carme Fabregas, CTO.
  • Confluència Open Payment i Ticketing. IBM, Luis Sabarich, expert en banca.

10:30h. Àmbit d'actuació d'OSPT Alliance.

• Introducció a CIPURSE™ (presentació tècnica). Smarting
  • Resum d'homologacions i productes homologats. Infineon
  • CIPURSE™ en l'entorn mòbil (incloent HCE). Samsung.
  • NFC - La utilització de targetes SIM és més fàcil amb CIPURSE™. G&D.
  • CIPURSE™: un nou paradigma per desplegar serveis a ciutadans. (PxSE, p.e. multi-aplicació). OT.

11:20h. Pausa Cafè.

11:40h. Presentació dels casos d'ús.

• Deutsche Telekom/ Alemanya. Michael Dupre. CIPURSE com a facilitador de serveis NFC - un cas concret d'ús.
  • Planeta Informàtica/ Brasil. Arthur Costa. Simplificant la migració a CIPURSE amb la tecnologia "Mirror".
  • Stratos Group - Medellin/ Colòmbia. Jaume Patino. CIPURSE com a eina per a una gran urbs en països emergents.
  • Prokart - Perm, Russian Federation. Lev Denisov. CIPURSE en acció en el sector del Transport Públic.

12:20h. Demos basades en productes homologats CIPURSE™.

• Mikron, G&D, Infineon, Oberthur Technologies, Smarting, Samsung, Watch Data

13:00h. Preguntes i respostes.

13:15h. Tancament de la jornada. Manel Villalante, director del postgrau en Smart Mobility. Sistemes Intel·ligents de Transport de la UPC School

13:30h. Còctel.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.