MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  5a Jornada anual UPC Alumni
Data: 09-06-2016
Horari: 19:00 a 21:00

El 9 de juny tindrà lloc la 5a Jornada anual UPC Alumniorganitzada amb l'objectiu de facilitar el networking entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat i aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic.

Enguany, es farà un repàs per algunes de les tecnologies i avenços en l’enginyeria i l’arquitectura que estan canviant la societat i la canviaran en el futur més proper de la mà d'experts i professors dels àmbits informàtic, nanoenginyeria, arquitectura, l'enertrònica i bioenginyeria.

Participaran com a ponents:

• Daniela Tost, directora del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) i professora del Departament de Ciències de la Computació.
  • Josep Lluís Larriba, director del grup de recerca DAMA-UPC i professor del Departament d'Arquitectura de computadors.
  • Albert Cuchí, professor del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura, expert en construcció sostenible.
  • Jordi Llorca, director del Centre de Recerca en Nanoenginyeria, professor del Departament d'Enginyeria Química, investigador de l'Institut de Tècniques Energètiques.
  • Antoni Sudrià, director del Centre d'Innovació Tecnològica en Convertidors Estàtics i Accionaments (CITCEA) i professor del Departament d'Enginyeria Elèctrica. Director acadèmic del màster en Mecatrònica de la UPC School.

Més informació i inscripcions:

5a Jornada anual UPC Alumni