MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Projectes del màster en Rehabilitació i Restauració Arqui...
Data: 24-01-2017
Horari: 17:00 a 19:00
Lloc: Casa Alegre de Sagrera (c/Font Vella 29-31, Terrassa)

El proper dimarts 24 de gener, a les 17h, tindrà lloc a la Casa Alegre de Sagrera (c/ Font Vella 29-31, Terrassa) l'acte de lliurament de treballs finals del màster en Rehabilitació i Restauració Arquitectònica de la UPC School.

Aquest serà el programa de l'acte:

- Obertura de l'acte

- Presentació de projectes. Els alumnes han desenvolupat un projecte de rehabilitació i restauració arquitectònica en aquests edificis:

•     Torre del Pont (Castellar del Vallès)
  •     Masia Comabella (Sant Llorenç Savall)
  •     Edifici el Progrés (Ullastrell)
  •     Casa Alegre de Sagrera (Terrassa)
Al finalitzar l'acte de presentació de projectes, els alumnes faran entrega del resultat del seu treball en restauració i rehabilitació aplicat a aquests edificis als responsables de la seva gestió.

- Cloenda de l'acte a càrrec del President del Consorci de Turisme del Vallès Occidental.

- Visita comentada a la Casa Alegre de Sagrera.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.