MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Demo Day 2017: 7 startups presentations
Data: 21-06-2017
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dimecres 21 de juny, a les 18:30h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) la Demo Day 2017, en què es presentaran 7 projectes desenvolupats en el marc de la tercera edició del Postgrau en Lean Startup Creation, codirigit per Erik Brieva i Pere Botella.

Els projectes, fruit de l'evolució dels alumnes en el postgrau, es presentaran davant de destacats inversors i empresaris del sector. Al llarg de la seva formació, els alumnes han donat forma a la idea inicial fins convertir-la en projecte de negoci real.

Els 7 projectes que es presentaran són els següents:

• troVato - Agustín Vincenti
troVato és un petit dispositiu intel·ligent que junt a la seva innovadora App Mobile permet trobar de la manera més ràpida les pertinences importants de qualsevol persona.
  • FoodAloud - Roberto Lucci
FoodAloud ajuda els restaurants a dissenyar menús digitals que compleixen amb la normativa europea d'informar sobre els al·lèrgens presents en els seus plats.
  • ParkingGO - Pilar Marte
ParkinGO és una app col·laborativa que et permet reservar la teva plaça de pàrquing minuts abans d'arribar a l'àrea on et dirigeixes, amb visibilitat de ruta, sense perdre el temps i a baix cost.
  • L'Inquilin - Arturo Aranda
L'Inquilin és un marketplace immobiliari que ofereix un procés de venda optimitzat en el qual coincideixen requisits de recerca de llogater i propietari, tot reduint temps, risc i costos.
  • MysticGift - Pau Bramon
MysticGift és la nova forma de fer regals, en la qual regalar es converteix en un joc. La diversió començarà abans de donar el regal i l'experiència serà inoblidable.
  • SeaAdvisor - Joan Verdaguer
SeaAdvisor ajuda els propietaris i patrons d'embarcacions a trobar i contractar els serveis que necessiten. Des mecànics fins a restaurants que lliuren menjar a bord, en qualsevol ciutat del món.
  •     Enfrascao'- Sergi Pedra
Enfrascao' es convertirà en el nou "eco healthy food" per a gent que no té temps per cuinar i vol gaudir de menjar sa amb ingredients frescos i amb el mínim impacte per al medi ambient. Enfrasca't!

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.