MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Smart City Expo World Congress 2017
Data: Del 14-11-2017 al 16-11-2017
Lloc: Fira Barcelona

Entre els dies 14 i 16 de novembre es realitzarà una nova edició del Smart City Expo World Congress, que reunirà a Barcelona el debat més profund sobre els reptes de transformació urbana a nivell internacional. Barcelona es convertirà en tres dies en la capital mundial de les smart cities. Es tracta de la plataforma de coneixement urbà més destacada del panorama internacional. El programa del congrés està format per 400 ponents de prestigi internacional que participaran en les diferents sessions i taules rodones, que aquest any giraran al voltant d’aquests temes:

• Governança
  • Mobilitat
  • Ciutats segures
  • Economia
  • Sostenibilitat
  • Economia circular
  • Societat
  • Big Data & Tecnologies

L’intercanvi d’experiències i l’impuls d’iniciatives conjuntes seran l’eix principal de la participació de les ciutats presents i el conjunt d’institucions acadèmiques, centres de recerca, incubadores, inversors i professionals de companyies punteres que hi participen.

El proper dimarts 14 de novembre, el director del postgrau en Smart Mobility. Sistemes Intel·ligents de Transport, Manel Villalante, moderarà dues taules rodones en el marc del Smart City Expo World Congress 2017. Villalante és també responsable de l’Àrea de Mobilitat i Infraestructures del Transport a Barcelona Regional, agència pública de planejament estratègic, urbanisme i infraestructures.

Moderarà aquestes dues sessions:

• 16:40- 17:40h. Smart Technologies for Rail Vehicles and Infrastructure 1

Ets estudiant i vols participar al SCEWC?

L'organització està buscant estudiants interessats a participar en l'organització de l’Smart City Expo World Congress 2017. L'objectiu principal és assistir a les sessions del Congrés, visitar l’Àrea d'exposicions i escriure sobre les principals tendències emergents de l'esdeveniment en forma de resums en anglès. Els col·laboradors seleccionats hauran de lliurar a la organització de l'esdeveniment un mínim de 5 resums i 8 fulls de dades sobre els temes centrals del congrés.

Els candidats seleccionats obtindran un passi per a l’SCEWC Congress and Exhibition Area de tres dies a més de xecs de dinar i una targeta de viatges per arribar Fira Gran Via, valorada en més de 1.000€. També obtindran una certificació de participació emesa per Fira de Barcelona.

El termini per inscriure's finalitza el proper 25 d’octubre.

PARTICIPA-HI

Més informació: