Trobada d'enginyeria iGenium17. Economia circular.

El proper dimarts 24 d'octubre, a les 15:30h, tindrà lloc al Palau Robert la 6ena trobada anual de les enginyeries iGenium'17, que enguany se centrarà en l'economia circular, una iniciativa estratègica de la UE que té com a objectiu
principal preservar el capital natural, optimitzar el consum de recursos i la reducció dels impactes en l'activitat econòmica.

iGenium'17 està organitzat per Institut d'Enginyers de Catalunya, que reuneix les associacions d'enginyeria de Aeronàutics, Agrònoms, Camins, ICAI, Industrials, Mines, Montes, Navals i Telecomunicació, i compta amb el suport d'organitzacions públiques i privades com la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, ​​la Diputació de Lleida, Forestal Catalana, Caixa d'Enginyers, ICL Ibèria, la Mútua i l'Escola de l'aigua, entre d'altres.

Aspectes tan rellevants com per repensar, redissenyar, refabricar, reparar, redistribuir, reduir, reutilitzar, reciclar i recuperar energia seran objecte de debat en iGenium'17.

Més informació:

iGenium17