Conferència-debat: "Passatges/BCN, espais de transició per a la ciutat del s.XXI"

El proper divendres 10 de novembre, a les 18h, tindrà lloc al MUHBA Oliva Artés (c/Espronceda, 142-146) la conferència-debat: "Passatges/BCN, espais de transició per a la ciutat", amb la participació de:
  • Marcel Smets, director científic del programa Passages, arquitecte i urbanista, professor emèrit de la Universitat de Louvain.
  • Pascal Amphoux, arquitecte i geògraf a Lausanne, professor a l'Escola Superior Nacional d'Arquitectura de Nantes i investigador del laboratori CRESSON a Grenoble.
  • Mireille Apel-Muller, directora de l'Institut pour la ville en mouvement/VEDECOM.
  • Carles Llop, arquitecte i professor a l'ETSAV/UPC.
  • Maarten Van Acker, arquitecte i enginyer, professor d'urbanisme a la Facultat de Ciències del Disseny a la Universitat d'Anvers.
Aquesta activitat s'emmarca en el programa d'activitats paral·leles de l'exposició Passatges/BCN, espais de transició per a la ciutat del segle XXI, que es basa en els treballs del projecte interdisciplinari internacional de l'Institut pour la Ville en Mouvement-VEDECOM de París. Els passatges han format part de la història urbana al llarg dels segles. El desenvolupament de la ciutat contemporània, heterogènia i discontínua, ha anat acompanyat d'una multiplicació de barreres que transformen el recorregut en una cursa d'obstacles. Els passatges, com espais de transició han adoptat diverses formes i han contribuït a transformar el seu entorn. Actualment, l'arquitectura els utilitza com nexes entre la petita i la gran escala urbana, al facilitar la mobilitat dels ciutadans.

Més informació:

Passatges/BCN, espais de transició per a la ciutat

INFORMACIÓ GENERAL

Data: