Conferència "Multi-Scalar Modelling for Building Design"

El proper
dimarts 12 de desembre, a les 11h, el Màster de Disseny Parametric MPDA organitza a l'ETSAV una conferència oberta amb l'arquitecte i investigador Paul Poinet sobre modelatge multiescalable per al disseny d'edificis.

Paul Poinet és arquitecte per la Universitat de Stuttgart, on va obtenir un M.Sc. en Tecnologies Integrades i en Investigació de Disseny Arquitectònic sota la supervisió de l'Institut de Disseny Computacional (ICD). La seva recerca se centra en conceptes i tècniques de Modelatge Multiescalable, amb l'objectiu de proporcionar solucions innovadores a alguns dels desafiaments actuals enfrontats durant el disseny inicial i les últimes etapes de projectes arquitectònics complexos i de gran escala.

INFORMACIÓ GENERAL

Data:
12/12/2017

Hora:
11:00h a 12:00h

Lloc De Realització:
Escuela Técnica Superior de Arquitectura del Vallés (c/ Pere Serra 1-15, Sant Cugat del Vallès)