Advanced Factories Expo & Congress 2018

Del 13 al 15 de març de 2018, tindrà lloc al Centre de Convencions Internacionals de Barcelona (CCIB) l'Advanced Factories Expo & Congress 2018, la fira d'innovació, automatització, robòtica i indústria 4.0. La trobada convertirà Barcelona en l'epicentre europeu del coneixement de la indústria 4.0 i aportarà les claus per millorar la competitivitat industrial a Europa.

A la trobada, centenars d’expositors presentaran les darreres innovacions en l'àmbit de l'automatització industrial, per apropar als professionals les eines per optimitzar sistemes productius i la maquinària per desenvolupar les fàbriques del futur. En el marc de AF2018, se celebrarà també l'Industry 4.0 Congress, en què els més prestigiosos speakers internacionals compartiran les claus i estratègies que transformaran la indústria en els propers anys.

La UPC School és supporting partner de l'esdeveniment i els nostres alumnes tenen un 50% de descompte en la seva entrada.

Més informació:

Advanced Factories Expo & Congress 2018