Sessió Informativa del màster en Arquitectura i Medi Ambient: Integració d'Energies Renovables a l'Arquitectura

El dimecres 11-07-2018, a les 18:30, tindrà lloc a l'ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (Av. Diagonal 649-651, Barcelona) una sessió informativa del màster en Arquitectura i Medi Ambient: Integració d'Energies Renovables a l'Arquitectura.

La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.

INFORMACIÓ GENERAL

Data: