Open Talent "Computer Vision and Artificial Intelligence for Good"

El proper dimarts 18 de desembre, a les 19:00h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l’Open Talent: “Computer Vision and Artificial Intelligence for Good”, a càrrec de Cristian Canton, Engineering Manager a Facebook.

En aquesta xerrada, revisarem com la Visió per Computador i la Intel·ligència Artificial són generalment utilitzades amb bons propòsits: des de detectar contingut èticament qüestionable, visualment ofensiu o nociu, lluitar contra el terrorisme o fer front a la desinformació o les notícies falses. La intel·ligència artificial troba aplicacions que tenen com a objectiu fer el nostre món un lloc més segur. Estendre ponts entre l’estat de l’art a escala tècnica i trobar solucions aplicables amb aquestes bones finalitats obre un extens camp de recerca que està generant un fort impacte tecnològic i social.  En aquesta sessió coneixerem aspectes tècnics, però també casos pràctics i reals.

Aquest Open Talent es realitzarà en anglès.

El ponent

Cristian Canton és research manager a Facebook (Seattle – EUA), on actualment dirigeix l'equip de Visió per Computador, des d’on s’encarreguen de detectar i eliminar contingut visual ofensiu i nociu al seu domini.  Entre els anys 2012 i 2016, va estar a Microsoft Research a Redmond (EUA) i a Cambridge (Regne Unit), on va treballar en projectes de gran escala en l’àmbit de la Visió per Computador i el Machine Learning.  Des del 2009 al 2012, va ser cap d’enginyeria a Vicon (Oxford), on va aportar la seva experiència en Computer Vision per a la producció d’efectes visuals en la indústria cinematogràfica. Va obtenir el seu Doctorat a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la seva Tesi de Màster a l’École Polytechnique Fédéral de Lausanne (Suïssa) sobre temes de Visió per Computador. És autor de més de 50 publicacions i 25 patents.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest Open Talent cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Formació de temàtica relacionada:

INFORMACIÓ GENERAL

Data: