Sessió Informativa del postgrau en Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA

El dimecres 23-01-2019, a les 12:00, tindrà lloc a l'ESEIAAT - Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (c/ de Colom 11, 08222 Terrassa) una sessió informativa del postgrau en Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquest programa.La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.

INFORMACIÓ GENERAL

Data: