Sessió Informativa del postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials

El dijous 14-02-2019, a les 18:30, tindrà lloc a l'EPSEM - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (Av. de les Bases de Manresa 61, Manresa) una sessió informativa del postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials.

La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.

INFORMACIÓ GENERAL

Data: