Viabilitat de Plans i Projectes Urbans i Immobiliaris

Postgrau Online.

3a EDICIÓ
Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster Valoracions Immobiliàries. European Master.

Matèries

Introducció de valoracions immobiliàries i gestió urbanística
2 ECTS. 12 hores lectives.

S'aborda de forma introductòria el mètode de comparació amb el mercat i es fa una breu introducció al sistema de gestió urbanística basat en l¿equidistribució de càrregues i beneficis. Aquests coneixements permetran desenvolupar les aplicacions d'estudis de viabilitat que s'aborden en el postgrau.

Inversió i avaluació immobiliària i edificació
8 ECTS. 48 hores lectives.
S'analitzen els models d'inversió immobiliària, els agents i processos de promoció, i s'estudia la seva repercussió sobre la cadena de formació de valor. S'estudien els diferents models d'inversió i la seva repercussió en el sector immobiliari. S'estudien els elements de macroeconomia i política amb incidència sobre els processos de producció Immobiliària i formació del valor.
Es revisa la regulació de l'edificació amb incidència en el valor dels immobles, especialment les relacionades amb les condicions d'habitabilitat, conservació o reforma i eficiència ambiental. S'analitzen els elements de l'edificació i la seva relació amb la formació dels valors immobiliaris. S'estudien les diferents unitats de mesurament comercial dels immobles.
Viabilitat de les Promocions Immobiliàries i Urbanes
8 ECTS. 48 hores lectives.
S'estudien les tècniques d'anàlisis de viabilitat de les promocions de transformació immobiliària i urbanística. S'aborda l'aplicació d'aquestes tècniques tant al mercat de nova planta, com de la rehabilitació. S'estudia l'anàlisi de viabilitat d'operacions de permuta i transformació urbanística. S'estudien els elements de màrqueting, finances i matemàtiques financeres necessaris per resoldre amb solvència tècnica encàrrecs professionals relacionats amb els estudis previs de les operacions immobiliàries.
Taller de Viabilitat de Plans i Projectes
2 ECTS. 12 hores lectives.
Es realitza un taller pràctic per aplicar els coneixements adquirits en les matèries de l'àmbit de la viabilitat de promocions.
La UPC School es reserva el dret de modificar el contingut del programa, que pot variar per a una major adaptació als objectius del curs.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(120 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:març de 2019 Data de fi:juliol de 2019

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol / Anglès

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 930,56 kB
Imprimeix tot el curs