Arquitectures Electròniques. Sistemes de Comunicació, Mesura i Control en Automòbils

Curs de formació contínua Presencial.

8a EDICIÓ

Matèries

5 ECTS. 46 hores lectives.
Aquest curs és una introducció teòrica i pràctica a les arquitectures electròniques dels sistemes de comunicació, mesura i control en automòbils. S' estudiaran tant les diferents alternatives de disseny per a les arquitectures hardware i software com els sistemes de comunicació (CAN, LIN, MOS) i els protocols de comunicació i diagnòstic sobre els que s'aplicaran. També s'estudiaran els sistemes automàtics de test comunment utilitzats en automoció.
La UPC School es reserva el dret de modificar el contingut del programa, que pot variar per a una major adaptació als objectius del curs.
Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2017-18