Animation & Digital Arts for AAA Videogames

Màster Presencial.

12a EDICIÓ

La indústria espanyola del videojoc es consolida com un dels motors de creixement de l'economia espanyola, oferint múltiples oportunitats per a totes les empreses i participant en la generació d'ocupació. Segons dades de l’Anuari 2017 d’AEVI, aquest sector en el 2017 va facturar 1.359 milions d'euros, un 16,9% més l'any anterior. Actualment, genera més de 8.000 llocs de treball directes, cadascun d’ells genera 2,6 llocs de treball en altres sectors.

Actualment, a Espanya hi ha censades 455 empreses i estudis, el 28,9% d'aquestes es concentra a Catalunya. Aquest creixement ha vist accelerat en els últims 5 anys, en la qual s'han creat el 52% de les empreses actuals. El teixit empresarial està format per una àmplia base de petites empreses i molt poques mitjanes i grans empreses.

Tot això, situa a la indústria del videojoc entre les principals indústries nacionals de continguts digitals. Internacionalment, Espanya representa un mercat important, arribant a ocupar el quart lloc en l'àmbit europeu i el vuitè en l'àmbit mundial.

El sector del videojoc exigeix una alta qualificació dels seus professionals, fent primordial l'existència d'una formació de qualitat. Per aquesta raó des de la UPC School organitzem l'oferta formativa en Animació, Tecnologia 3D i Videojocs, que consta dos programes de Màster: el Master in Advanced Programming for AAA Videogames, adreçat a programadors interessats en la creació de videojocs de qualsevol complexitat, gènere i plataforma. I el Master in Animation & Digital Arts for AAA Videogames, adreçat a dissenyadors, animadors i artistes tècnics que adquiriran la capacitat de comprendre i desenvolupar tot el procés de creació d'un videojoc.

El vincle d'aquesta formació amb el món de l'empresa és fonamental i imprescindible. En el màster han participat més de 50 empreses que ofereixen als estudiants matriculats sessions magistrals i conferències, a través de les quals transmeten els seus coneixements i ens apropen a la realitat del sector.

Cal destacar el quadre docent format per professionals del sector amb una experiència de més de 10 anys i l'alt nivell d’empleabilitat i l'oportunitat de realització de pràctiques entre les empreses col·laboradores. El 45% dels nostres estudiants han realitzat pràctiques en els darrers 5 anys. Fruit de tota aquesta metodologia i del caràcter essencialment professional, es suma la participació de Social Point a través de la seva patrocini en els Three Headed Monkey Awards.

Galeria de Projectes

Objectius

• Comprendre el procés de creació d'un videojoc i el de cada una de les parts implicades.
  • Identificar, analitzar i conèixer, tots els possibles elements i aspectes involucrats en un videojoc.
  • Dissenyar un videojoc i crear tota la sèrie de recursos gràfics 2D, així com de modelatge i animació 3D que hi prenen part.
  • Confeccionar projectes professionals, d'animació, i simulacions virtuals 3D.
  • Conèixer i dominar totes les eines professionals que s'utilitzen a la indústria. Així com conèixer les diferents peculiaritats de la plataforma o mitjà destí: vídeo, pel·lícula d'animació, jocs per a PC i consoles, dispositius mòbils i la Web.

A qui va dirigit?

Dissenyadors, animadors i artistes tècnics que seran capaços de comprendre i desenvolupar tot el procés de creació d'un videojoc. S'especialitzaran en la creació de continguts artístics, 3D, vídeo i postproducció. Els coneixements adquirits es podran aplicar tant a l'àmbit dels videojocs com en el sector audiovisual en general.

Graduats en: Belles Arts; Multimèdia; Disseny, Animació i Art Digital; Disseny Gràfic i Comunicació Audiovisual.

Professionals amb coneixements en disseny i/o producció d'aplicacions, o bé que mostrin interès en el sector.

Aquesta formació també s'adreça a graduats en informàtica, graduats en enginyeries o persones que hagin cursat mòduls superiors d'informàtica, amb coneixements en disseny i/o producció d'aplicacions, i bé que mostrin interès en el sector.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(345 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:01/10/2019 Data de fi:29/10/2020
Horari:
Dilluns  18:30 a 21:30Dimarts  18:30 a 21:30Dijous  18:30 a 21:30
Lloc de realització:
Tech Talent Center
C/ de Badajoz, 73-77
mapa i accessos

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Anglès

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs