Estructures d'Acer, Formigó i Mecànica del Sòl

Postgrau Presencial.

3a EDICIÓ
Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster Enginyeria Estructural a l'Arquitectura.

Aquest programa de postgrau consta de tres parts: Les estructures d'acer, de formigó i la mecànica del sòl. La primera basada en les estructures d'acer, es centra en desenvolupar extensament els coneixements en disseny i l'anàlisi específica de les estructures d'acer a través de conèixer les diferents tipologies, del càlcul d'estructures metàl·liques, de les unions i la o la modelització amb programes de càlcul específics com ROBOT, TECLA, POWERFRAME.

La segona part, basada en les estructures de formigó a través de conèixer les diferents tipologies, de les Estructures posttesades, del càlcul d'estructures de formigó i la modelització amb programes de càlcul específics com ROBOT, SAP, CYPE, TRICALC.

I la tercera part, es centra en desenvolupar extensament els coneixements en disseny i  càlcul de fonamentacions i elements de contenció, com de l'estudi geotècnic i la modelització amb programes de càlcul específics: SAP, ROBOT, CYPE, PLAXIS.

El pla d'estudis s'ha elaborat en base a les experiències realitzades per l'equip docent en cursos anteriors, tant a nivell universitari com a nivell professional, i que serveixen de referència per a la proposta d'aquest programa i amb el suport de l'ACE (Associació de Consultors d'Estructures) i l'IEE (Institut d'Estudis Estructurals), principals institucions del sector.

• Capacitació en l'anàlisi estructural en acer i formigó
  • Coneixement avançat de les tipologies específiques
  • Analitzar i dissenyar estructures mixtes i estructures de formigó pretesat
  • Capacitació en l'anàlisi geotècnia
  • Coneixement avançat de les tipologies específiques
  • Analitzar i calcular fonamentacions i elements de contenció

A qui va dirigit

El perfil d'ingrés recomanat és el d'un professional relacionat amb les àrees de disseny, càlcul i gestió d'estructures a l'edificació.

• Arquitectes tècnics i superiors
  • Enginyers industrials o de camins
  • Estudiants d'aquestes titulacions que estiguin en l'últim curs de carrera

Sessions informatives
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
22.5 ECTS
(180 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:24/10/2017 Fi classes:01/03/2018Fi programa: 08/03/2018
Horari:
Dimarts  17:30 a 21:30Dimecres  17:30 a 21:30Dijous  17:30 a 21:30
Lloc de realització:
Tech Talent Center
C/ de Badajoz, 73-77
mapa i accessos

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 572,73 kB
Imprimeix tot el curs