Estructures d'Acer, Formigó i Mecànica del Sòl

Postgrau Presencial.

3a EDICIÓ
Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster Enginyeria Estructural a l'Arquitectura.
En breu publicarem la informació actualitzada de la nova edició d'aquest programa.

Aquest programa de postgrau consta de tres parts: Les estructures d'acer, de formigó i la mecànica del sòl. La primera basada en les estructures d'acer, es centra en desenvolupar extensament els coneixements en disseny i l'anàlisi específica de les estructures d'acer a través de conèixer les diferents tipologies, del càlcul d'estructures metàl·liques, de les unions i la o la modelització amb programes de càlcul específics com ROBOT, TECLA, POWERFRAME.

La segona part, basada en les estructures de formigó a través de conèixer les diferents tipologies, de les Estructures posttesades, del càlcul d'estructures de formigó i la modelització amb programes de càlcul específics com ROBOT, SAP, CYPE, TRICALC.

I la tercera part, es centra en desenvolupar extensament els coneixements en disseny i  càlcul de fonamentacions i elements de contenció, com de l'estudi geotècnic i la modelització amb programes de càlcul específics: SAP, ROBOT, CYPE, PLAXIS.

El pla d'estudis s'ha elaborat en base a les experiències realitzades per l'equip docent en cursos anteriors, tant a nivell universitari com a nivell professional, i que serveixen de referència per a la proposta d'aquest programa i amb el suport de l'ACE (Associació de Consultors d'Estructures) i l'IEE (Institut d'Estudis Estructurals), principals institucions del sector.

• Capacitació en l'anàlisi estructural en acer i formigó
  • Coneixement avançat de les tipologies específiques
  • Analitzar i dissenyar estructures mixtes i estructures de formigó pretesat
  • Capacitació en l'anàlisi geotècnia
  • Coneixement avançat de les tipologies específiques
  • Analitzar i calcular fonamentacions i elements de contenció

A qui va dirigit

El perfil d'ingrés recomanat és el d'un professional relacionat amb les àrees de disseny, càlcul i gestió d'estructures a l'edificació.

• Arquitectes tècnics i superiors
  • Enginyers industrials o de camins
  • Estudiants d'aquestes titulacions que estiguin en l'últim curs de carrera

ESTRUCTURA DEL PROGRAMA

El postgrau també es pot cursar parcialment seguint un itinerari modular, realitzant algun dels cursos de formació contínua, que permeten la matriculació de manera independent. Si compagines els teus estudis amb altres activitats professionals o acadèmiques, consulta'ns la possibilitat d'obtenir el títol de màster cursant els altres mòduls del programa en diferents anys acadèmics.
Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2017-18