Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Elèctriques i Especials

Curs de formació contínua Presencial.

17a EDICIÓ

Aquest curs de formació contínua es pot cursar independentment o en el marc del postgrau Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials.

La complexitat dels edificis industrials i comercials actuals dóna la mesura de la importància de projectar i calcular unes instal·lacions elèctriques, de seguretat i contra incendis que resultin òptimes. Els alumnes que cursin aquest curs en Disseny i Càlcul d’Instal·lacions Elèctriques i Especials seran capaços de dissenyar i desenvolupar projectes integrals en aquesta temàtica.

Al curs s’imparteixen coneixements sobre enllumenat, grups electrògens i instal·lacions de vapor. També es destina una altra part del curs a l’estudi de les instal·lacions oleohidràuliques. En totes aquestes especialitats, hi ha la participació docent de professionals experts en cadascuna d’aquestes matèries.

Al finalitzar el curs s’haurà de presentar un treball final que estarà dirigit per un tutor.

Objectius

• L'objectiu principal del programa és capacitar els participants per a realitzar dissenys, càlculs, controls i valoracions de les diferents instal·lacions industrials existents en les empreses, en els camps de l'electricitat, enllumenat, grups electrògens, instal·lacions de vapor o oleohidràuliques.

A qui va dirigit

• Enginyers Tècnics o Superiors.
  • Arquitectes Tècnics o Superiors.
  • Professionals que vulguin especialitzar-se en l`àmbit de les instal·lacions.

Sessions informatives
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(90 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:08/03/2018 Fi classes:21/06/2018Fi programa: 26/07/2018
Horari:
Dimarts  18:00 a 21:00Dijous  18:00 a 21:00
Lloc de realització:
Campus UPC Terrassa - Edifici CITM
C/ de la Igualtat, 33
Terrassa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Català / Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 560,53 kB
Imprimeix tot el curs