Intensiu Internacional. L'Espai Públic Verd

Curs de formació contínua Presencial.

6a EDICIÓ
Aquest curs de formació contínua també forma part de l'itinerari formatiu del  Landscape Architecture Extended i del màster Arquitectura del Paisatge.

Els alumnes treballaran sobre un projecte plantejat per el professor convidat, implantat a Barcelona, on aprendran a resoldre problemàtiques concretes relacionades amb els sistemes del verd i de l'aigua.

Objectius

L'objectiu d'aquest taller és presentar la visió personal en la projectació paisatgística d'un professional-professor de reconegut prestigi, en forma de curs intensiu i per tant el repte per l'estudinat es adaptar-se i evolucionar respecte d'una metodologia de treball nova proposada pel resposable. Es vol posar en contacte als alumnes amb contexts professionals internacionals diferents al català i ampliar les visions locals. El tema està subjecte a la proposta del professor convidat, però es relaciona amb els dos primers grans tallers del Màster, Els Sistemes de l'Aigua i Els Sistemes del Verd, que s'imparteix tots dos en paral·lel durant els primers mesos del període lectiu.

A qui va dirigit

El curs s'adreça a joves professionals que mostrin interès pel paisatge, especialment a diplomats en paisatge, titulats superiors universitaris dels camps de l'arquitectura, l'agronomia, la geografia, la biologia, l'enginyeria, etc. i llicenciats interessats en la intervenció en el paisatge.Subsidiàriament també es dirigeix a professionals formats en carreres tècniques que han seguit perfils propis de formació relacionats amb aquest camp (estudis a l'estranger, cursos de postgrau...) sensibilitzats per la intervenció en el paisatge.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(25 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:11/12/2017 Data de fi:15/12/2017
Horari:
Dilluns  15:30 a 20:30Dimarts  15:30 a 20:30Dimecres  15:30 a 20:30Dijous  15:30 a 20:30Divendres  15:30 a 20:30
Lloc de realització:
EPSEB - Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona
Av. Doctor Marañón, 44-50

Import de la matrícula:
300 €

Idioma d'impartició:
Espanyol / Anglès

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs