Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials

23a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Alabern Morera, Xavier
    Doctor Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Master en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE.

• Alabern Morera, Xavier
  • Amagat Arimany, Carles
    Enginyer Superior de Camins, Canals i Ports per la UPC. Treballa a l'empresa SEGURIFOC, S.L, com a Responsable tècnic. Assessorament contra incendis a clients i formació PCI per a personal de primera i segona intervenció. És membre del consell administratiu.
  • Calvo Català, Germà
    Consultor Tècnic
  • Carpio Riera, Josep
    Electramolins, SA
  • Cavaller Galí, Francisco
    Enginyer Tècnic Industrial. Actualment treballa a l'empresa SALVI Lighting Barcelona des de 2013 i és el Cap de Projectes. És Vocal de la Junta de Govern del Comité Espanyol d'Il·luminació i Representant Nacional de la Divisió 4 de la CIE (Comité Internacional d'Enllumenat)
  • Esqué Timoneda, Albert
    JG Ingenieros
  • Ferrer Guiteras, Jordi
    Depuració i Tecnologia de L'aigua S.L. "Depurtech"
  • Gómez Santamaría, Santiago
    Spirax-Sarco
  • Gonzalo García, Carlos
    Enginyer Tècnic Industrial. Seguretat Tècnica Industrial. Gas Natural SDG, SA
  • Gordillo Martínez, Mireia
    Consultora Técnica
  • Guitart Majoral, Ricard
    CYPE
  • Inglés Vendrell, Aurora
    Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UPF. Doctoranda en Economia, Finances i Negocis per la UPF. A l'actualitat treballa a l'empresa Endesa com a Responsable de Normativa.
  • Morón Romera, Juan
    UPC. Dept. Enginyeria Elèctrica
  • Pessarrodona Segues, Joan
    Soler & Palau, SA
  • Planas Rodríguez, Carla
    Enginyera Industrial. Professora del Departament d'Enginyeria de la Construcció de la UPC. Consultora energètica i de sostenibilitat. Especialitzada en eines de simulació aplicades als edificis, en eficiència energètica i en certificacions ambientals (LEED, BREEAM i VERDE).
  • Sempere i Ventura, Jordi
    VYC Industrial
  • Soriano Rull, Albert
    Enginyer Tècnic Industrial. Tècnic Hidrosanitari. Cap d'estudis de l'Escola d'Instal·ladors d'Electricitat i Fontaneria de FERCA Barcelona. Escola Gremial
  • Urpinas Gasol, Martí
    Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Actualment treballa com a Enginyer de Prescripció per despatxos d'Enginyeria i Propietats finals a UTC Carrier Corporation amb amplia experiència en enginyeries exercint com a enginyer de projectes de climatització i eficència energètica, coordinació i direcció de projectes i execució d'obres a: JG INGENIEROS SA i posteriorment a PGI ENGINEERING.
Sessions informatives
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(213 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:02/10/2018 Fi classes:27/06/2019Fi programa: 12/09/2019
Horari:
Dimarts  18:00 a 21:00Dijous  18:00 a 21:00
Lloc de realització:
Campus UPC Terrassa - Edifici CITM
C/ de la Igualtat, 33
Terrassa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Català / Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs