Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials

23a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Alabern Morera, Xavier
    Doctor Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Master en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE.

• Alabern Morera, Xavier
  • Amagat Arimany, Carles
    Enginyer Superior de Camins, Canals i Ports per la UPC. Treballa a l'empresa SEGURIFOC, S.L, com a Responsable tècnic. Assessorament contra incendis a clients i formació PCI per a personal de primera i segona intervenció. És membre del consell administratiu.
  • Calvo Català, Germà
    És Enginyer Industrial. Va ser Director Tècnic a l'empresa Cedisa de Terrassa i Cap de Formació i Responsable de Prevenció de Riscos Laborals a Celsa de Castellbisbal. Actualment treballa com a Formador en diverses empreses com: Port de Barcelona i València, Seat de Martorell, Renault a Sevilla, Sicma a Montcada, entre d'altres.
  • Carpio Riera, Josep
    Enginyer Industrial Superior, especialitat elèctrica per la Universitat Politècnica de Catalunya. Des del 2004 és Director Tècnic a l'empresa de fabricació de grups electrògens Electra Molins, S.A.
  • Cavaller Galí, Francisco
    Enginyer Tècnic Industrial. Actualment treballa a l'empresa SALVI Lighting Barcelona des de 2013 i és el Cap de Projectes. És Vocal de la Junta de Govern del Comité Espanyol d'Il·luminació i Representant Nacional de la Divisió 4 de la CIE (Comité Internacional d'Enllumenat)
  • Esqué Timoneda, Albert
    JG Ingenieros
  • Ferrer Guiteras, Jordi
    Llicenciat en Ciències Químiques. Diplomat en Medi Ambient. A l'actualitat treballa a l'empresa Depurtech, Depuració i Tecnología de l'Aigua, S.L, com a Cap de Departament d'Enginyería i Apoderat. Realitza tasques de tècnic comercial.
  • Gómez Santamaría, Santiago
    Spirax-Sarco
  • Gonzalo García, Carlos
    Enginyer Tècnic Industrial. Seguretat Tècnica Industrial. Gas Natural SDG, SA
  • Gordillo Martínez, Mireia
    Consultora Técnica
  • Guitart Majoral, Ricard
    CYPE
  • Inglés Vendrell, Aurora
    Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UPF. MBE per la UPF i MBA per EADA. A l'actualitat treballa a l'empresa ENDESA com Responsable de Normativa.
  • Morón Romera, Juan
    UPC. Dept. Enginyeria Elèctrica
  • Pessarrodona Segues, Joan
    Soler & Palau, SA
  • Planas Rodríguez, Carla
    Enginyera Industrial. Professora del Departament d'Enginyeria de la Construcció de la UPC. Consultora energètica i de sostenibilitat. Especialitzada en eines de simulació aplicades als edificis, en eficiència energètica i en certificacions ambientals (LEED, BREEAM i VERDE).
  • Ruiz Molina, Antonio
    Spirax-Sarco, S.A.U.
  • Sempere i Ventura, Jordi
    VYC Industrial
  • Soriano Rull, Albert
    Enginyer Tècnic Industrial. Tècnic en instal·lacions hidrosanitàries. Cap d'estudis de l'Escola Gremial d'Instal·ladors d'Electricitat i Fontaneria de Barcelona.
  • Urpinas Gasol, Martí
    Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Actualment treballa com a Enginyer de Prescripció per despatxos d'Enginyeria i Propietats finals a UTC Carrier Corporation amb amplia experiència en enginyeries exercint com a enginyer de projectes de climatització i eficència energètica, coordinació i direcció de projectes i execució d'obres a: JG INGENIEROS SA i posteriorment a PGI ENGINEERING.
Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2018-19