Els Sistemes de l'Aigua: Les Costes, Els Rius, l'Agricultura

Postgrau Presencial.

Direcció i professorat

5a EDICIÓ
Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster Landscape Architecture Extended i del màster Arquitectura del Paisatge.

Direcció Acadèmica

• Bellmunt Chiva, Jordi
    Arquitecte per l'ETSAB l'any 1980; des de l'any 1982, n'és professor al Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori. Des de l'any 1987, és professor del Màster d'Arquitectura del Paisatge (UPC) i des de l'any 2000, n'és el Director. De l'any 2000 a 2006 director del Graduat Superior en Paisatgisme de la UPC. Forma part del comitè científic de les revistes especialitzades Architettura del Paesaggio, Paisea, PaiseaDos, Paysage, Kore i Paisajismo. És membre del comitè científic de EURAU'08 (Congrés Europeu d'Investigació Arquitectònica i Urbana), "Paisajes 08" i Expopaisaje 2014. Organitza les sis Biennals Europees del Paisatge de Barcelona. Professor convidat en diferents seus universitàries i culturals de tot el món. Exerceix com a arquitecte i paisatgista. Exposa i publica la seva obra a diferents medis especialitzats així com escrits, llibres i articles disciplinars. Ha guanyat importants premis al llarg de la seva trajectòria.

• Batlle Durany, Enric
    Enric Batlle Durany, arquitecte superior per la ETSAB, doctorat en arquitectura a l'any 2002 amb la tesis recentment publicada per l'editorial GG titulada: 'El Jardí de la Metròpoli' i professor titular del Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori a l'ETSAV. Esta especialitzat en paisatgisme i ha impartit multitud de conferències i màsters arreu del mon. A l'any 1981 conjuntament amb Joan Roig crea BATLLE I ROIG ARQUITECTES, un estudi d'arquitectura que desenvolupa projectes d'edificació, planejament i Paisatge. La seva obra ha guanyat premis tant de l'àmbit estatal com de l'àmbit internacional.
  • Magrinyà Torner, Francesc
    Enginyer de Camins (UPC 1988). Doctor en Urbanisme (ENPC Paris I Sorbonne, 2002). Professor d'urbanisme en el Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental (UPC). Director tècnic exposició Mostra Cerdà. Urbs i Territori (1994). Comissari de l'exposició Cerdà 150 anys de modernitat (2010).
  • Tenez Ybern, Victor
    Arquitecte i Màster en Arquitectura del Paisatge per la UPC a Barcelona. Compagina la docència amb la pràctica professional privada i pública. Ha estat Cap de Coordinació de la Planificació Urbana a l'Àrea Metropolitana de Barcelona i dirigit el Pla de Recuperació d'Espais Fluvials. És professor de Teoria del Paisatge i Disseny del Paisatge a la UPC a la mateixa ciutat. Ha estat convidat per diverses universitats de Planificació Urbana i Paisatge com Penn University o el IUAV de Venècia i publica sobre els mateixos temes.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(125 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:06/03/2018 Data de fi:04/05/2018
Horari:
Dimarts  15:30 a 20:30Dimecres  15:30 a 20:30Dijous  15:30 a 20:30Divendres  15:30 a 20:30
Lloc de realització:
EPSEB - Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona
Av. Doctor Marañón, 44-50

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs