Els Sistemes de l'Aigua: Les Costes, Els Rius, l'Agricultura

Postgrau Presencial.

Direcció i professorat

6a EDICIÓ
Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster Landscape Architecture Extended i del màster Arquitectura del Paisatge.

Direcció Acadèmica

• Bellmunt Chiva, Jordi
    Arquitecte per l'ETSAB l'any 1980; des de l'any 1982, n'és professor al Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori. Des de l'any 1987, és professor del Màster d'Arquitectura del Paisatge (UPC) i des de l'any 2000, n'és el Director. De l'any 2000 a 2006 director del Graduat Superior en Paisatgisme de la UPC. Forma part del comitè científic de les revistes especialitzades Architettura del Paesaggio, Paisea, PaiseaDos, Paysage, Kore i Paisajismo. És membre del comitè científic de EURAU'08 (Congrés Europeu d'Investigació Arquitectònica i Urbana), "Paisajes 08" i Expopaisaje 2014. Organitza les sis Biennals Europees del Paisatge de Barcelona. Professor convidat en diferents seus universitàries i culturals de tot el món. Exerceix com a arquitecte i paisatgista. Exposa i publica la seva obra a diferents medis especialitzats així com escrits, llibres i articles disciplinars. Ha guanyat importants premis al llarg de la seva trajectòria.

• Bohigas Arnau, Josep
    Arquitecte. Professor de la UPC, Dpt. de Projectes Arquitectònics de la UPC. Màster en Arquitectura (AAD) a la Columbia University. Soci fundador de BOPBAA.
  • Buscemi, Agata
    Arquitecta per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Reggio Calàbria (Itàlia), es trasllada a Barcelona després d'una breu experiència professional a Itàlia per col·laborar amb el despatx de Jordi Bellmunt i Xavier Andreu com a responsable de projectes (2002-2005), cap de projectes (2005-2008), convertint-se en sòcia de la nova societat limitada professional a finals de 2008. Des de 2003 col·labora puntualment com a docent a l'ETSAB.
  • Ceccon, Paolo
    Arquitecte. Professor de Composició Arquitectònica i Urbana a la Universitat IUAV de Venècia. Professor del Màster d'Arquitectura de Paisatge a Milà. En 2006 va fundar amb Laura Zampieri czstudio associat per desenvolupar projectes, assoliments i arquitectura de la recerca i el paisatge. Va participar en nombrosos concursos d'arquitectura, rebent premis i reconeixements. Finalista en els 2008 V "Premi Europeu de Paisatge Rosa Barba" Biennal de Paisatge de Barcelona, i la Medalla d'Or d'Arquitectura italiana 2012. Entre les seves publicacions: Le Corbusier-Khan. Palacios per al Congrés (Unicopli, Milà 2000), i qualsevol altre espai (GANGEMI, Roma 2005), paisatges de la producció (Quodlibet, Macerata, 2012).
  • Magrinyà Torner, Francesc
    Enginyer de Camins (UPC 1988). Doctor en Urbanisme (ENPC Paris I Sorbonne, 2002). Professor d'urbanisme en el Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental (UPC). Director tècnic exposició Mostra Cerdà. Urbs i Territori (1994). Comissari de l'exposició Cerdà 150 anys de modernitat (2010).
  • Tenez Ybern, Victor
    Arquitecte i Màster en Arquitectura del Paisatge per la UPC a Barcelona. Compagina la docència amb la pràctica professional privada i pública. Ha estat Cap de Coordinació de la Planificació Urbana a l'Àrea Metropolitana de Barcelona i dirigit el Pla de Recuperació d'Espais Fluvials. És professor de Teoria del Paisatge i Disseny del Paisatge a la UPC a la mateixa ciutat. Ha estat convidat per diverses universitats de Planificació Urbana i Paisatge com Penn University o el IUAV de Venècia i publica sobre els mateixos temes.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(125 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:05/03/2019 Fi classes:26/04/2019Fi programa: 03/05/2019
Horari:
Dimarts  16:00 a 21:00Dimecres  16:00 a 21:00Dijous  16:00 a 21:00Divendres  16:00 a 21:00
Lloc de realització:
EPSEB - Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona
Av. Doctor Marañón, 44-50

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs