Disseny de Components Metàl·lics en l'Equipament Industrial

Postgrau Presencial.

Direcció i professorat

20a EDICIÓ
Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster Enginyeria Mecànica i Equipament Industrial.

Direcció Acadèmica

• Domènech Mestres, Carles
    Enginyer Industrial per la UPC. Sotsdirector i Cap de Projectes del Centre de Disseny d'Equips Industrials(CDEI-UPC).

• Corbaton Vila, Jordi
    Enginyer Industrial per la UPC. Logística Empresarial per la UVic. Simulació per ordinador de procesos d'embutició per XARDEC. Direcció de projectes d'Enginyeria per l'ICT. Planificació i Control de la producció per l'ICT. Programa d'Alta Direcció i Administració d'Empreses per Foment del Treball Nacional. Habilitats de negociació per SCOTWORK. Acumula 20 anys d'experiència en Projectes d'Industrialització de Maquinaria i Direcció de Compres a GIRBAU, S.A.
  • Costa Herrero, Lluis
    Professor de la Secció de Fabricació del Departament d'Enginyeria Mecànica de la UPC.
  • Domènech Mestres, Carles
  • Herrero Palomo, Antonio
    Doctor Enginyer Industrial. Professor del Dept. de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria de la UPC.
  • Piedra Garcia, Gerard
    Enginyer de Materials per la UPC i MBA per ESADE. Cobrint diverses funcions tècniques a la industria metal·lúrgica. Desde fa disset anys desenvolupant projectes a la siderúrgica sueca SSAB. Actualment Director Tècnic a la divisió Special Steels de SSAB.
  • Riba Romeva, Carles
    Doctor Enginyer Industrial per la UPC. Professor emèrit de la UPC i President de CMES (Col·lectiu per a un nou model energètic i social sostenible).
  • Rodrigo, Pedro Manuel
    Llicenciat en Ciències Químiques i treball en Oerlikon Balzers Elay des de 1989. Responsable de Vendes i Producte per a l'àrea de Catalunya i Llevant. Labor que exerceix des del Centre de recobriment que la companyia té a Montcada i Reixac (Barcelona).
  • Santolaria Vea, Ismael
    Cursats estudis d'Enginyeria Tècnica Industrial Electrònica a la Universitat Rovira i Virgili. Vinculat profesionalment des del 1995 a l'empresa SANJO Fineblanking, lider mundial en la tècnica del troquelat de tall fi, desenvolupant tasques de responsable en l'àrea d'enginyeria de producte
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(105 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:04/03/2019 Fi classes:11/07/2019Fi programa: 15/12/2019
Horari:
Dimarts  18:00 a 21:30Dijous  18:00 a 21:30
Lloc de realització:
Centre de Disseny d'Equips Industrials (CDEI-UPC)
C/ Llorens Artigues, 4-6. Edifici U, planta 0

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 509,25 kB
Imprimeix tot el curs