Disseny de Components de Plàstic i Elastòmer en l'Equipament Industrial

Postgrau Presencial.

Direcció i professorat

19a EDICIÓ
Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster Enginyeria Mecànica i Equipament Industrial.

Direcció Acadèmica

• Domènech Mestres, Carles
    Enginyer Industrial per la UPC. Sotsdirector i Cap de Projectes del Centre de Disseny d'Equips Industrials(CDEI-UPC).

• Adolphs, Georg
    Global Technical Marketing Manager Wind Energy a Owens Corning.
  • Faixedas Puig, Marc
    Llicenciat en Química per la UdG i Màster en Polímers i Biopolímers per la UPC. Tècnic a Grup Trèves.
  • Fenollosa i Artés, Felip
    Enginyer industrial i Màster en Fabricació i Enginyeria Integrada per Computador per l'ETSEIB-UPC. Director General del CIM UPC, director acadèmic dels màsters i postgraus del CIM UPC. Director del nou màster en Disseny i Enginyeria en Fabricació Additiva de la UPC. Professor associat del Departament d'Enginyeria Mecànica a la Universitat Politècnica de Catalunya. Responsable del Grup de Fabricació Additiva a la Comissió Indústria 4.0 dels Enginyers de Catalunya (agrupació dels Col·legis Oficials d'Enginyers).
  • Ledesma Rodriguez, Diego
    Doctor en Enginyeria de Materials per la UPC. Director d'Innova Consulting Tecnològic. Professor del Màster en Enginyeria Mecànica i Equipament Industrial de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • Lleixà Mora, Martí
    Diplomat en Ciències Empresarials. Màster en comerç internacional per la UVIC. Amplia experiència laboral a empreses de la indústria del plàstic. Disseny i fabricació d'elements o màquines: Valeo Climatització, Hewlett Packard, Magna Donelly. Construcció de motlles de plàstic: Matrix, Molmasa. Industrializació i fabricació de peces de plàstic de precisió: INTEPLAST. Professor de cursos de plàstics a la UDG, ASCAMM i al Centre Espanyol de Plàstics.
  • Llorens Cervera, Sònia
    Doctora Enginyera Industrial i Màster EMEI amb àmplia experiència com a Project manager en el desenvolupament d'equips industrials i com a gerent (definició estratègica, relacions institucionals, gestió econòmica i de promoció, internacionalització i generació de noves àrees d'activitat). Experiència en els darrers deu anys en assessorament empresarial per a la gestió àgil de la R+D+i industrial. Actualment involucrada també en projectes d'innovació per a l'Economia Circular. Llarga experiència com a docent de màster i postgrau.
  • Papis Labanda, Francisco
    Enginyer Tècnic Industrial Mecànic per la UPC i Màster en Project Management per la Univ. Ramon Llull. Global Marketing Manager Electrical Segment en SABIC
  • Riba Romeva, Carles
    Doctor Enginyer Industrial per la UPC. Professor emèrit de la UPC i President de CMES (Col·lectiu per a un nou model energètic i social sostenible).
  • Torns Conte, Xavier
    Enginyer Tècnic Mecànic Industrial per la UPC. Enginyer d' aplicació a EPIDOR.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(105 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:04/03/2019 Fi classes:10/07/2019Fi programa: 15/12/2019
Horari:
Dilluns  18:00 a 21:30Dimecres  18:00 a 21:30
Lloc de realització:
Centre de Disseny d'Equips Industrials (CDEI-UPC)
C/ Llorens Artigues, 4-6. Edifici U, planta 0

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 509,25 kB
Imprimeix tot el curs