Arquitectura Bioclimàtica i Certificacions: LEED, BREEAM, PASSIVHAUS i CTE

5a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Fumadó Alsina, Juan Luis
    Doctor Arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i Catedràtic del Dept. de Construccions Arquitectòniques de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
  • Uson Guardiola, Ezequiel
    Codirector del Màster "Arquitectura i Sostenibilitat: eines de disseny i tècniques de control mediambiental" i del curs de postgrau "Arquitectura i Estalvi energètic". Doctor Arquitecte i Màster en edificis Intel · ligents i construcció sostenible (MEICS) per la Universitat Ramon Llull i Màster en Urbanisme per IEAL, a l'actualitat és professor del Departament de Projectes Arquitectònics de la UPC a l'ETSAB i director Tècnic de la Càtedra UNESCO de la UdL. És també "Bye Fellow" del Robinson College de la Universitat de Cambridge (UK). Ha impartit conferències i és autor d'articles i de llibres sobre l'Aplicació d'Estratègies de Sostenibilitat a l'Arquitectura i Urbanisme.

• Amat Guasch, Elisabet
    Ingeniera Canvi climàtic i Anàlisi de cicle de vida Cap de projectes d'Anàlisi de cicle de vida en LAVOLA
  • Aranda Moreno, Fernando
    Arquitecte tècnic. Coordinació tècnica INCASÒL. Generalitat de Catalunya
  • Barbeta Sola, Gabriel
    Arquitecte. Professor de la Universitat de Girona, UdG. Fundador i Director General de la Xarxa Eco-arquitectura.
  • Ferrer Prat, Núria
    Arquitecta. Màster en Arquitectura i Sostenibilitat.
  • Folch Hernández, Marc
    Arquitecte. Co-fundador de l'estudi Calderon-Folch-Sarsanedas. (Conferenciant)
  • Fumadó Alsina, Juan Luis
  • Gallego Moras, Guillermo
    Arquitecte. Coordinació tècnica INCASÒL. Generalitat de Catalunya.
  • Ibañez, Yanina
    Arquitecta per la Universitat Nacional de Buenos Aires. Màster en Arquitectura i Sostenibilitat per la UPC School of Professional and Executive Developement. Experta acreditada en Certificació LEED, Certificació espanyola i Green Rating.
  • Labeur, Alejandro
    Arquitecte i investigador per la Universitat Nacional de Buenos Aires. Expert en Arquitectura Bioclimàtica.
  • Linares Iglesias, Elisa
    Enginyera Industrial per la UPC. Consultora Ambiental i Energètica en ERF -Estudi Ramon Folch i Associats, S.L.
  • Tarrida Llopis, Marçal
    Expert en Software Bioclmàtic d¿anàlisi energètic. Arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Màster en Arquitectura i Sostenibilitat per la UPC School of Professional and Executive Developement.
  • Tricas Costa, Xavier
    Enginyer de Telecomunicacions. Expert en sistemes de control i regulació d'edificis.
  • Uson Guardiola, Ezequiel
  • Vives Rego, José
    Doctor en Microbiologia i Catedràtic Emèrit de Microbiologia de la Universitat de Barcelona (UB).
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(184 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:27/09/2017 Fi classes:31/01/2018Fi programa: 20/04/2018
Horari:
Dimecres  16:00 a 20:00Divendres  10:00 a 14:00  16:00 a 20:00
Lloc de realització:
EPSEB - Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona
Av. Doctor Marañón, 44-50

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs