Eines de Gestió d'Identitat, Privacitat i Autenticitat

Places exhaurides

Curs de formació contínua Presencial.

Direcció i professorat

Direcció Acadèmica

• Medina Llinàs, Manel
    Catedràtic a la Universitat Politècnica de Catalunya des de 1992 i Coordinador científic del capítol europeu de l'AntiPhishing Working Group (APWG). Des del 1994 dirigeix l'esCERT-UPC, el primer equip de resposta a incidents a Espanya. Ha exercit com a expert a NIS i va ser responsable de la unitat de relació amb CERTS a ENISA (European Network and Information Security Agency). Igualment va dirigir projectes científics de seguretat al Centre Barcelona Digital. Com a membre d'ESRIF (European Security Research & Innovative Forum) i ESRAB (2006-2009) va col·laborar amb la Comissió Europea en programes d'investigació en seguretat.

Coordinació

• Costas Pujol, Humbert
    Enginyer superior en informàtica i consultor en Seguretat de la informació. Actualment dirigeix el Departament d'Innovació a Ackcent Cybersecurity. Ha estat responsable del servei d'anàlisi de ciberamenaces i ciberseguretat i ha treballat per a CERT governamentals, banca i multinacionals. Disposa d'una àmplia experiència en anàlisi de vulnerabilitats, eines SIEM, integració de la gestió d'identitats, etc. Ha col·laborat també en diferents projectes com auditories ISO 27k, plans de continuïtat, anàlisi i gestió de riscos, anàlisi de malware, desenvolupament d'eines de seguretat, mètriques i indicadors.
  • García-Cervigón Gutiérrez, Manuel
    Enginyer Informàtic per la UPC i CISA. Professor a la UPC i responsable de l'àrea d'esCERT-UPC, el primer equip de resposta a incidents a Espanya. Doctorat l'any 2012, va iniciar la seva activitat professional el 1999 i des de llavors ha participat en múltiples projectes relacionats amb investigació forense, auditoria i implantació de sistemes de protecció i detecció. Igualment, ha participat en diversos projectes de R+D tant en l'àmbit estatal com europeu.
  • Vera Vinardell, Lluís
    Enginyer Superior de Telecomunicacions per la UPC, Llicenciat en Psicologia del treball i les organitzacions per la UOC, MBA per Esade i diplomat en Strategic Marketing per la UC Berkeley. Disposa de vint anys d'experiència al sector de la seguretat de la informació amb ampli coneixement del mercat americà i europeu. Actualment és professor associat al Departament de Sistemes d'Informació d'Esade i director general d'Ackcent Cybersecurity.

• Alamillo Domingo, Ignacio
    Llicenciat en Dret i diploma d'Estudis Avançats. Advocat de l'Il · lustre Col · legi de Reus i investigador del Centre de Govern del Risc de la Universitat Autònoma de Barcelona (GRISC UAB). Des de 2009 és Director General d'Astrea La Infopista Jurídica SL. Actualment també és Director d'Innovació i CISO de Logalty Serveis de Tercer de Confiança SL i vocal de Noves Tecnologies de la comissió qualificadora superior de documents de Catalunya.
  • Íñigo Griera, Jordi
    Enginyer superior de Telecomunicacions per la UPC. Compta amb una dilatada experiència en sistemes de seguretat, criptografia i desenvolupament de software.És Director de Desenvolupament de Software de Safelayer des de la seva fundació el 1999. Ha dirigit el desenvolupament del software de PKI, usat entre d'altres per la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT), la Dirección General de Policía (per DNIe i ePassport) o l'Organització del Tractat de l'Atlàntic Nord (PKI del NATO Messaging System). Ha estat professor de la FIB-UPC i col·laborador de la UOC.
Sol·licita informació

Crèdits:
(30 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:19/06/2018 Data de fi:09/07/2018
Horari:
Dilluns  18:30 a 21:30Dimarts  18:30 a 21:30Dijous  18:30 a 21:30
Lloc de realització:
Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)
C/ Jordi Girona, 1-3

Import de la matrícula: