Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Elèctriques i Especials

Curs de formació contínua Presencial.

Direcció i professorat

18a EDICIÓ
Aquest curs de formació contínua també forma part de l'itinerari formatiu del postgrau Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials.

Direcció Acadèmica

• Alabern Morera, Xavier
    Doctor Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Master en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE.

• Amagat Arimany, Carles
    Enginyer Superior de Camins, Canals i Ports per la UPC. Treballa a l'empresa SEGURIFOC, S.L, com a Responsable tècnic. Assessorament contra incendis a clients i formació PCI per a personal de primera i segona intervenció. És membre del consell administratiu.
  • Calvo Català, Germà
    És Enginyer Industrial. Va ser Director Tècnic a l'empresa Cedisa de Terrassa i Cap de Formació i Responsable de Prevenció de Riscos Laborals a Celsa de Castellbisbal. Actualment treballa com a Formador en diverses empreses com: Port de Barcelona i València, Seat de Martorell, Renault a Sevilla, Sicma a Montcada, entre d'altres.
  • Carpio Riera, Josep
    Enginyer Industrial Superior, especialitat elèctrica per la Universitat Politècnica de Catalunya. Des del 2004 és Director Tècnic a l'empresa de fabricació de grups electrògens Electra Molins, S.A.
  • Cavaller Galí, Francisco
    Enginyer Tècnic Industrial. Actualment treballa a l'empresa SALVI Lighting Barcelona des de 2013 i és el Cap de Projectes. És Vocal de la Junta de Govern del Comité Espanyol d'Il·luminació i Representant Nacional de la Divisió 4 de la CIE (Comité Internacional d'Enllumenat)
  • Gómez Santamaría, Santiago
    Spirax-Sarco
  • Gonzalo García, Carlos
    Enginyer Tècnic Industrial. Seguretat Tècnica Industrial. Gas Natural SDG, SA
  • Gordillo Martínez, Mireia
    Consultora Técnica
  • Guitart Majoral, Ricard
    CYPE
  • Inglés Vendrell, Aurora
    Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UPF. MBE per la UPF i MBA per EADA. A l'actualitat treballa a l'empresa ENDESA com Responsable de Normativa.
  • Morón Romera, Juan
    UPC. Dept. Enginyeria Elèctrica
  • Ruiz Molina, Antonio
    Spirax-Sarco, S.A.U.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(90 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:07/03/2019 Fi classes:27/06/2019Fi programa: 12/09/2019
Horari:
Dimarts  18:00 a 21:00Dijous  18:00 a 21:00
Lloc de realització:
Campus UPC Terrassa - Edifici CITM
C/ de la Igualtat, 33
Terrassa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Català / Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs