Investigació i Tècniques de Mercat

Curs de formació contínua Semipresencial.

Direcció i professorat

Aquest curs de formació contínua també forma part de l'itinerari formatiu del postgrau Direcció Comercial i Màrqueting Industrial.

Direcció Acadèmica

• Baquero Armans, Grau
    Enginyer Industrial per la Universitat de Girona. Fa el Projecte de Final de Carrera a la Fachhochschule de Darmstadt (Alemanya). Experiència professional en la indústria del fred i l'alimentació. Treballa com a professor a l'Escola d'Enginyeria d'Igualada pel Departament d'Enginyeria Mecànica de la Universitat Politècnica de Catalunya des del curs 2007-08. Doctorat per la Universitat Politècnica de Catalunya en Enginyeria Mecànica. Pertany al Grup Recerca Igualada (GIR) de l'Escola d'Enginyeria d'Igualada i la seva recerca es centra en: Anàlisi de Cicle de Vida (ACV) i energies renovables. Sobretot biocombustibles, en especial l'oli vegetal cru.

• Gil Roig, José María
    Catedràtic d'Universitat a la UPC, en el Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia, a l'Àrea d'Economia, Sociologia i Política Agràries i Director del Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentaris-UPC-IRTA (CREDA). És professor d'Organització d'Empreses a l'Escola d'Enginyeria d'Igualada. Entre 1989 i 2002, va ser Funcionari del Govern d'Aragó al Servei d'Investigació Agroalimentària i entre 2002-2005 professor titular al Departament esmentat. Resumint, al llarg dels seus anys de professió ha participat en 23 projectes de Recerca competitius (CYCIT, INIA, UE, ...) dels quals en 10 ha figurat com a investigador principal. Fruit d'aquest projectes han sorgit 105 publicacions en revistes científiques amb avaluació, tant nacionals com internacionals, de les quals 25 estan recollides en el Journal of Citations Report.
Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2017-18