Arquitectures Electròniques. Sistemes de Comunicació, Mesura i Control en Automòbils

Curs de formació contínua Presencial.

Direcció i professorat

8a EDICIÓ
Aquest curs de formació contínua també forma part de l'itinerari formatiu del postgrau Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA.

Direcció Acadèmica

• Carod de Arriba, Xavier
    Doctor en Enginyeria de Projectes per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Llicenciat en Química per la Universitat de Barcelona, especialitzat en Ciència de Materials. Col·laborador de la Càtedra SEAT/UPC del 2007 al 2012. Professor associat al Departament d'Enginyeria de Projectes i Construcció de la UPC.

Coordinació

• Blanch Tyroller, Carolina
    Des de novembre de 2011 és la coordinadora acadèmica del postgrau Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Responsable de la coordinació i gestió del programa de becaris amb SEAT, S.A.

• Blanch Tyroller, Carolina
  • Edesa González, Sergio
    Enginyer de telecomunicacions per l'ETSIT de la Universitat de Valladolid. Treballant durant 6 mesos a Daimler AG desenvolupant simulacions de CANoe a Sindelfingen (Alemanya). Actualment treballa en projectes de HIL per Bertrandt AG a Barcelona.
  • Ferrer Peretó, Josep
    És Enginyer Tècnic de Telecomunicacions, especialitat electrònica i Màster en Telemàtica per la UPC. Des de 1995 treballa en el Centre Tècnic de SEAT al departament de desenvolupament elèctric. Ha participat des del principi en la introducció i desenvolupament del CAN Bus en els models de SEAT com a analista i formador. Actualment és responsable del grup d'Arquitectura, Gateway i Diagnosi.
  • Ibáñez Abad, Juan de Dios
    Llicenciat en Enginyeria Superior de Telecomunicacions per la UPC. Actualment realitza la seva activitat professional al Centre Tècnic de SEAT, en el departament de Desenvolupament Elèctric. Expert en busos de comunicació, protocols de transport i diagnosi i eines de test en l'àmbit de l'automoció.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(46 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:18/04/2018 Data de fi:14/05/2018
Horari:
Dilluns  17:30 a 21:30Dimarts  17:30 a 21:30Dimecres  17:30 a 21:30
Lloc de realització:
ETSEIB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
Av. Diagonal, 647

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs