MY_TECH_SPACE

Go
Campus in maintenance
User and / or password incorrect
You have no active environment
Your access has been restricted. Consultation with the department of administration
Due to technical problems, the virtual campus is inaccessible. We are working to solve it. Sorry for the inconvenience.
You are not authorized to make this call. You can consult webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Username is not an email
You have to perform the verification to verify that you are not a robot.
Start   >  Events  >  Open Class "Liderando Equipos en Remoto en la Supply Chai...
Date: 07-09-2020
Timetable: 5:00 pm to 6:00 pm
Location: Online
Contact: 931120835

An Open Class is to be held at 05:00 PM on monday 07-09-2020 on Masters in Executive in Supply Chain Management. Operations and Logistics (Face-to-face).

Los directivos de supply chain y logística necesitan contar ya con planes detallados de actuación para reestablecer el control y gestión de sus operaciones en esta nueva realidad.

La crisis sanitaria provocada por la Covid-19 nos ha impactado a todos los niveles. Esto nos lleva a la necesidad de preparar nuestras cadenas de suministro para afrontar no solo este escenario presente, sino también cualquier otro tipo de cambio futuro en nuestros modelos de negocio.

Nos encontramos ante grandes retos a nivel global, tanto operativos, financieros como de modelos de gestión. Y es en este último punto donde el rol del líder debe cambiar y adaptarse. No podemos seguir haciendo las cosas cómo las hacíamos, porque todo se ha visto modificado.

La ponente

Maite Gómez-Valadés. Licenciada en Ciencias Empresariales por la Universidad de Vigo, Executive MBA por IESID, máster en Supply Chain Management & Logistics por la UB y la EAE Business School, Executive Master in Positive Leadership and Strategy por el IE Business School, Advanced Management Programme (AMP) por el IE Business School y MBSAT por el IE Business School y la Singapur University. Actualmente cursando el doctorado en la UB.

Cuenta con más 18 años de experiencia profesional en Supply Chain en diferentes sectores como sanitario, alimentación, textil, agrícola, etc. Miembro del Comité AECOC y Comité CEL de Salud. Socia fundadora de Brainsigma y de Lean Academy. Docente en programas de la UPC y de la Galicia Business School, en el Programa Superior en Operaciones de la Cámara de Comercio de Navarra y en el Programa Superior Executive en Supply Chain Management en ADL, en Valencia y Alicante.

The session will take place on-line using Google Meet (Hangouts Meet).

Requirements for the on-line connection

*To be able to follow the informational session on-line we recommend that you use either speakers or headphones and have at least a 3MB internet connection.

As well, you can follow the informational session using your smartphone by downloading the corresponding Google Meet (Hangouts Meet) application for your Android or iPhone, iPad or iPod Touch.

This event is open and free. To attend, please confirm using the "I Will attend". Limited places.