MY_TECH_SPACE

Go
Campus in maintenance
User and / or password incorrect
You have no active environment
Your access has been restricted. Consultation with the department of administration
Due to technical problems, the virtual campus is inaccessible. We are working to solve it. Sorry for the inconvenience.
You are not authorized to make this call. You can consult webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Username is not an email
You have to perform the verification to verify that you are not a robot.
Start   >  Events  >  Open Class "La Oportunidad del 5G y sus Casos de Uso Vert...
Date: 16-12-2020
Timetable: 6:30 pm to 7:30 pm
Location: Online
Contact: 937068035

An Open Class is to be held at 06:30 PM on wednesday 16-12-2020 on Postgraduate in 5G Technologies (Face-to-face).

Esta sesión se centrará en las oportunidades que la tecnología 5G ofrecerá tanto a empresas de nueva creación, como las ya consolidadas. En concreto, dará una overview de alto nivel sobre qué es y qué representa la 5G, y se expondrán diferentes ejemplos de aplicación de esta tecnología en varios casos de uso de sectores verticales que pueden servir como ejemplos de inspiración.

¡Conéctate a esta Open Class y descubrirás el 5G como una gran ventaja competitiva!

El ponente

Sergi Figuerola. Doctor Ingeniero en Telecomunicaciones por la UPC. Programa de Dirección General por IESE Business School, máster en Project Management por La Salle y Certificate in Open Innovation and Corporate Entrepreneurship por ESADE. Actualmente, es Chief Technology and Innovation Officer en la Fundación i2CAT y Chief Technology Officer en 5GBarcelona. Acumula una experiencia de más de 18 años en el mundo de la investigación e innovación en el ámbito europeo. Ha sido miembro de varios comités en congresos científicos, ha participado en más de 50 publicaciones y es evaluador de proyectos de investigación de programas nacionales. También es codirector académico del posgrado en Tecnologías 5G de la UPC School.

The session will take place on-line using Google Meet (Hangouts Meet).

Requirements for the on-line connection

*To be able to follow the informational session on-line we recommend that you use either speakers or headphones and have at least a 3MB internet connection.

As well, you can follow the informational session using your smartphone by downloading the corresponding Google Meet (Hangouts Meet) application for your Android or iPhone, iPad or iPod Touch.

This event is open and free. To attend, please confirm using the "I Will attend". Limited places.