Go
Campus in maintenance
User and / or password incorrect
You have no active environment
Your access has been restricted. Consultation with the department of administration
Due to technical problems, the virtual campus is inaccessible. We are working to solve it. Sorry for the inconvenience.
Start   >  Events  >  Open Class "Claves del Éxito en la Gestión de Procesos"
Date: 03-02-2021
Timetable: 6:00 pm to 7:00 pm
Location: Online
Contact: 937068035

An Open Class is to be held at 06:00 PM on wednesday 03-02-2021 on lifelong learning course in Business Process Management (BPM) (Online) and lifelong learning course in Business Process Management (BPM) (Face-to-face).

¿Te has planteado alguna vez cuáles son los factores del éxito en la gestión de procesos?

¿Has puesto en marcha una transformación de/por procesos, no te ha acabado de “funcionar” y no sabes exactamente el por qué?

¿Dónde queda “esto de la Gestión de/por Procesos” en un mundo donde solo se habla de inteligencia artificial y big data? ¿Tan lejos está una cosa de la otra?

O simplemente te interesa el tema y no tienes claro cómo empezar…

Ya seas estudiante, profesional de la gestión, si estás embarcado en un proyecto o simplemente estás pensando en abordarlo, no dejes pasar la oportunidad de conocer las claves que te permitirán gestionar tu proyecto de gestión de/por procesos con las mejores garantías de éxito.

¡Ven a esta sesión y lo descubrirás!

Impartida por:

Juan Ramón Gutiérrez. Ingeniero superior de Telecomunicación por la UPC y certificado Lean Six-Sigma Green Belt. Ha desarrollado su carrera profesional en el ámbito de la consultoría tecnológica y de procesos en empresas líderes como IBM Global Business Services o PricewaterhouseCoopers (PwCC). Actualmente es responsable para la región de Europa de los servicios de consultoría de soluciones de gestión de procesos (BPM). Ha colaborado como consultor en un amplio abanico de empresas del ámbito financiero (Caja Madrid, Barclays) y farmacéutico (Roche, Novartis, Esteve, Almirall, Grifols), entornos en los cuales la gestión de la información y de los procesos mantiene una estrecha relación con la gestión de la calidad y la mejora de la eficiencia.

The session will take place on-line using Google Meet (Hangouts Meet).

Requirements for the on-line connection

*To be able to follow the informational session on-line we recommend that you use either speakers or headphones and have at least a 3MB internet connection.

As well, you can follow the informational session using your smartphone by downloading the corresponding Google Meet (Hangouts Meet) application for your Android or iPhone, iPad or iPod Touch.

This event is open and free. To attend, please confirm using the "I Will attend". Limited places.

I will attend

The UPC School has received your request.

We will be contacting you shortly.

Thank you for your interest.

Due to an error in the connection to the database, your submission has not been processed. Please try again later, phone us on (34) 93 112 08 08, or send us an email at: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Select the courses you are interested:

date protection policy

* Mandatory fields

Fatal error: Uncaught --> Smarty: Unable to load template 'file:default/avislegal.gpdr_fitxa_solinfo.ing.html' <-- thrown in /fpc/www/fpc.upc.edu/libs/smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php on line 163
Send