MY_TECH_SPACE

Go
Campus in maintenance
User and / or password incorrect
You have no active environment
Your access has been restricted. Consultation with the department of administration
Due to technical problems, the virtual campus is inaccessible. We are working to solve it. Sorry for the inconvenience.
You are not authorized to make this call. You can consult webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Username is not an email
You have to perform the verification to verify that you are not a robot.
Start   >  Events  >  Open Class "La Transformación del Hospital Joan XXIII de ...
Date: 19-10-2021
Timetable: 6:00 pm to 7:00 pm
Location: Online
Contact: 931120867

An Open Class is to be held at 06:00 PM on tuesday 19-10-2021 on Masters in Healthcare Architecture: Present and Future (Face-to-face).

El nuevo Hospital Joan XXIII de Tarragona es un ambicioso e importante proyecto arquitectónico que comprende la renovación del actual hospital, la construcción de un nuevo edificio y la conservación de los edificios existentes de urgencias y del CAP Francolí. El nuevo Juan XXIII será un edificio de alta complejidad que nace con una visión regional que va más allá del mismo centro. Se trata de un proyecto de gran envergadura, tanto en  volumen construido como en transformación. Con esta renovación, el hospital se adapta a las necesidades sanitarias de ahora y del futuro próximo.

El proyecto nace de la propuesta realizada por los despachos de arquitectura Sanabria & Planas-Gallego Arquitectos, CDB Arquitectura SLP y Mario Corea Arquitectura SLP.

Los ponentes

• Mario Corea. Arquitecto por la Universidad Nacional del Litoral en Rosario (Argentina). Tiene un máster en Architecture in Urban Design por la Harvard University y un diploma en Urban Studies por la Architectural Association de Londres. Socio fundador de Mario Corea Arquitectura.
  • Humbert Costas. Arquitecto por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Barcelona (ETSAB-UPC). Socio fundador de CDB Arquitectura.

The session will take place on-line using Google Meet.

As well, you can follow the Open Class using your mobile device by downloading the corresponding Google Meet application for your Android or iOS.

This event is open and free. To attend, please confirm using the "I Will attend". Limited places.