Go
Campus in maintenance
User and / or password incorrect
You have no active environment
Your access has been restricted. Consultation with the department of administration
Due to technical problems, the virtual campus is inaccessible. We are working to solve it. Sorry for the inconvenience.
Start   >  Events  >  Open Class "El Vehículo Eléctrico en China: Tendencias y ...
Date: 15-12-2021
Timetable: 6:30 pm to 7:30 pm
Location: Online
Contact: 931120835

An Open Class is to be held at 06:30 PM on wednesday 15-12-2021 on Postgraduate in Electric Vehicles and Other Propulsion Technologies (Face-to-face).

En esta ponencia se presentará la evolución del vehículo eléctrico en uno de sus mercados más importantes, el mercado chino. También analizaremos los nuevos fabricantes y los nuevos requisitos que se han definido en el desarrollo de este tipo de vehículos, y que han contribuido a cambiar la perspectiva de la movilidad.

Esta open class se realizará en inglés.

Los ponentes

• David Gallegos. General Manager de IDIADA China Proving Ground. Doctor Ingeniero por la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Ingeniero Industrial e Ingeniero en Organización Industrial por la UPC.
  • Yan Xu. Ingeniera en Automoción por la Universidad de Anhui (China). Tiene más de 15 años de experiencia en la industria de la automoción en fabricantes como General Motors y Ford, y en ingenierías como Atwell e Applus+ IDIADA, donde ha participado en el desarrollo de actividades de testing. También ha participado en numerosas conferencias relacionadas con las nuevas tecnologías aplicadas a los vehículos.

The session will take place on-line using Google Meet.

As well, you can follow the Open Class using your mobile device by downloading the corresponding Google Meet application for your Android or iOS.

This event is open and free. To attend, please confirm using the "I Will attend". Limited places.