Postproduction. Motiongraphics & Visual Effects

10th EDITION

Academic management

• Guasch Cadiñanos, Joan
    Graduate in graphic design from Elisava (Universidad Pompeu Fabra) and Directing Workshop at the New York Film Academy (NYFA). She has worked as a professional photographer, graphic designer, director, post-producer and freelance colourist for clients such as advertising agency Tiempo BBDO.

Teaching staff

• Acevedo Queralt, David
    Director de Arte e Ilustrador especializado en proyectos para publicidad, editorial y producción audiovisual. Ha trabajado en diferentes estudiós y agencias, actualment, combina su trabajo como director de arte en HerraizSoto&Co con proyectos como freelance. Es Graduado en Ilustración y Pintura por la Escuela Massana y Graduado en Diseño Gráfico por la ENSAD de París.
  • Guasch Cadiñanos, Joan
Information form