Design and calculation of Instalaciones Eléctricas y Especiales

Lifelong learning course. Face-to-face.

Management & Faculty

18th EDITION
This lifelong learning course is also part of the training track for the postgraduate course Conception, Design and Calculation of Mechanical, Electrical and Special Facilities.

Academic management

• Alabern Morera, Xavier
    Doctor Ingeniero Industrial por la Universitat Politècnica de Catalunya. Ingeniero Industrial por la Universitat Politècnica de Catalunya. Master en Administración y Dirección de Empresas por ESADE.

Teaching staff

• Amagat Arimany, Carles
    Ingeniero Superior de Caminos, Canales y Puertos por la UPC. Trabaja en la empresa SEGURIFOC, S.L, como Responsable Técnico. Asesoramiento contra incendios a clientes y formación PCI para personal de primera y segunda intervención. Es miembro del Consejo Administrativo.
  • Calvo Català, Germà
    Technical Consultant
  • Carpio Riera, Josep
    Ingeniero Industrial Superior, especialidad eléctrica por la Universitat Politècnica de Catalunya. Desde 2004 es Director Técnico en la empresa de fabricación de grupos electrógenos Electra Molins, S.A
  • Cavaller Galí, Francisco
    Ingeniero Técnico Industrial. Actualmente trabaja en la empresa SALVI Lighting Barcelona desde 2013 y es el Jefe de Proyectos. Es Vocal de la Junta de Gobierno del Comité Español de Iluminación y Representante Nacional de la 4º División de la CIE (Comíté Internacional de Alumbrado).
  • Gómez Santamaría, Santiago
    Spirax-Sarco
  • Gordillo Martínez, Mireia
    Technical Consultant
  • Guitart Majoral, Ricard
    CYPE
  • Inglés Vendrell, Aurora
    Endesa
  • Morón Romera, Juan
    UPC. Electrical Engineering Dept.
Start admission
Information form
Send

Credits:
(87 teaching hours)

Start date:
Classes start:07/03/2019 Classes end:27/06/2019Programme ends: 12/09/2019
Timetable:
Tuesday  18:00 to 21:00Thursday  18:00 to 21:00
Taught at:
Campus UPC Terrassa - Edifici CITM
C/ de la Igualtat, 33
Terrassa

Registration fee:

Language of instruction:
Catalan / Spanish

Registration open until the beginning of the course or until end of vacancies.

Print course details