MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Has d'introduir l'usuari del campus no un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  4a Jornada UPC Alumni - Smart talent, smart projects
Data: 03-06-2015
Horari: 19:00 a 21:00

El proper dimecres 3 de juny, a les 19 hores, tindrà lloc a la sala d'actes de l'ETSEIB (av. Diagonal, 647, Barcelona) la 4a Jornada UPC Alumni. Aquesta jornada anual està organitzada amb l'objectiu de facilitar el networking i aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic. Enguany, hem volgut posar l'èmfasi en la capacitat de treballar en equips multidisciplinars dels titulats de la UPC.

L'acte central consistirà en la taula rodona "Smart talent, smart projects. El valor dels equips multidisciplinaris", moderada pel periodista de TV3, Pere Gaviria, i amb la participació de:

• José Alberto Carbonell, director general de Port de Barcelona, i responsable de l'ampliació del port de Barcelona.
  • Pilar Conesa, CEO i fundadora d'Anteverti i congress curator de l'Smart City Expo World Congress.
  • Felip Fenollosa, director de la Fundació CIM i responsable del projecte d'impressora 3D RepRapBCN.
  • Manel Sort, cap d'estudi a King.com, companyia creadora dels videojocs Candy Crush, Pet Rescue i Farm Heroes.
  • Fermín Vázquez, soci fundador de b720 Arquitectos, i arquitecte del nou Mercat dels Encants de Barcelona.

Posteriorment tindrà lloc un còctel per fomentar el networking.

Més informació i inscripcions:

4a Jornada UPC Alumni - Smart talent, smart projects