Si no visualitzes correctament aquest missatge, fes clic aquí / versión en español / versión en anglès.
II Workshop on R&D Management

El proper 9 d'abril de 2015, a les 18.30h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) el II Workshop on R&D Management. Aquest taller té com a objectiu discutir sobre tots els aspectes clau en la direcció i gestió de la recerca i del cicle de vida d'un projecte: des de la concepció de la idea del projecte i la creació del consorci, fins a les justificacions econòmiques i auditories.

Coneix estratègies per optimitzar l'activitat en R&D del teu centre o grup de recerca, i quines són les millors pràctiques per millorar la teva activitat professional.

inscriu-te

Aquests són alguns temes de debat del taller:

• El cicle de vida del projecte de R+D
  • Gestió i planificació d'un projecte d'investigació
  • Aspectes legals i financers
  • Explotació de resultats
  • Gestió d'un grup de recerca i els consorcis
  • Gestió de les certificacions
  • Transferència de tecnologia

L'equip organitzador està format per:

• Magí Lluch-Ariet, director del Postgrau en R&D Management de la UPC School i cap de la unitat d'investigació en Medicina Computacional Personalitzada al Centre Tecnològic Barcelona Digital
  • Laura Peraita, del CIT- UPC Technology Centre
  • Raúl Benages, de l'Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC)
  • Andreia Fernandes, de la Universitat de Coimbra.

El II Workshop on R&D Management (RDMGT2015) es realitzarà en anglès.

Coorganitzat amb:

CIT UPC
BDIGITAL
UC

LLOC Lloc:

footer
Les teves dades de caràcter personal formen part d'un fitxer automatitzat sota la responsabilitat de la Fundació Politècnica de Catalunya (NIF G-60664000) i seran utilitzades amb la finalitat de gestionar la formació i d'enviar informació sobre activitats de la Fundació i de la Universitat Politècnica de Catalunya. D'acord amb la Llei orgànica 15/1999, sobre protecció de dades de caràcter personal, i demés legislació concordant, en qualsevol moment podràs exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel.lació de les teves dades, adreçant-te per correu electrònic a info.dades@fpc.upc.edu o per correu postal a Fundació Politècnica de Catalunya, Promoció i Social Media, carrer de Badajoz, 73-77, 08005 Barcelona.