MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Festival Llum Bcn
Data: Del 06-02-2015 al 08-02-2015

De 6 al 8 de febrer, Barcelona celebrarà una nova edició de Llum Bcn, un esdeveniment emblemàtic i amb personalitat en què la ciutat expressa la seva creativitat amb el llenguatge de la llum. En el marc del Festival, l'ICFO i l'Ajuntament de Barcelona inauguraran conjuntament també l'Any Internacional de la Llum. La fotònica, les ciències i tecnologies basades en la llum han esdevingut tan centrals en la societat que les Nacions Unides han volgut dedicar un any a aquest camp, i han declarat el 2015 l’Any Internacional de la Llum i de les Tecnologies Basades en la Llum.

En el marc del festival, descobrirem una nova ciutat que us enlluernarà amb la transformació d’edificis monumentals, les places, els racons i els patis plens d’encant i d’història. Uns indrets que sota l’influx de la llum prenen un nou significat al servei de noves mirades i experiències sorprenents. Dos dies plens de propostes d'itineraris, patis transformats, instal·lacions artístiques a les places i projeccions a les façanes.

Els alumnes de la UPC School tindran una participació destacada al Festival Llum Bcn. A més a més, Maria Güell, codirectora del màster en Lighting Design de la UPC School, és comissària del festival.

No us perdeu les instal·lacions realitzades pel nostres alumnes.

Més informació:

Festival Llum Bcn