Si no visualitzes correctament aquest missatge, fes clic aquí / versión en español
Jornada de videojocs i animació 3HMA. Social Point

El proper divendres 20 de maig, des de les 15:30h fins les 21:00h, es realitzarà a L'Auditori (c/ Lepant 150, Barcelona) una jornada molt especial amb motiu del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards. Social Point.

PROGRAMA DE LA JORNADA

15:30h: Benvinguda als assistents

CONFERÈNCIES DE PONENTS INTERNACIONALS:

Eugene Yailenko

16:00h - 16:45h Conferència “King of Thieves: Designing a F2P Game That’s Different”.

Eugene Yailenko, senior game designer a ZeptoLab.

Sam Carlisie

17:00h - 17:45h Conferència: "External Development: How it makes AAA production posible and what you need to know to make it work for you".

Sam Carlisle, senior outsourcer program manager EMEA regions Microsoft.

Antoine Routon

18:00h - 18:45h Conferència "Destilling a Franchise: A Lara Croft GO Postmortem".

Antoine Routon, lead programmer a Square Enix Montreal.

TAULA RODONA:

19:00h - 20:00h: Amb la participació de:

• Eugene Yailenko, Zeptoab
• Sam Carlisle, Microsoft
• Antoine Routon, Square Enix Montreal.
• Nikita Tolokonnikov, Social Point

Modera: Pere Torrents, Business Development & Marketing Manager a Incubio.

inscriu-te
ZONA DE NETWORKING I EXPOSICIÓ DE
PROJECTES FINALISTES:

15:30h - 19:00h: Els 16 equips finalistes en la categoria de Videojocs exposen els seus projectes al públic al Hall de l’Auditori. Els 100 primers assistents que completin el recorregut testejant tots els projectes de videojocs podran endur-se una sorpresa dels 3HMA.

GALA DE LLIURAMENT DE PREMIS:

20:00h - 21:00h: Gala de lliurament de premis per a les sis categories:  Premi Millor Videojoc,  Premi Millor Videojoc UPC,  Premi Millor Videojoc Mobile,  Premi Menció del Públic,  Premi a la Millor Animació i Premi Jove Talent.

Actuació musical i moltes més sorpreses!

Social PointUPC SchoolCITMUPC Videogames
King of Thieves
Lara Croft GO PostmortemGALA 3HMA

LLOC Lloc:

Footer 3HMA
Les teves dades de caràcter personal formen part d'un fitxer automatitzat sota la responsabilitat de la Fundació Politècnica de Catalunya (NIF G-60664000) i seran utilitzades amb la finalitat de gestionar la formació i d'enviar informació sobre activitats de la Fundació i de la Universitat Politècnica de Catalunya. D'acord amb la Llei orgànica 15/1999, sobre protecció de dades de caràcter personal, i demés legislació concordant, en qualsevol moment podràs exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel.lació de les teves dades, adreçant-te per correu electrònic a info.dades@fpc.upc.edu o per correu postal a Fundació Politècnica de Catalunya, Promoció i Social Media, carrer de Badajoz, 73-77, 08005 Barcelona. Si vols deixar de rebre informació comercial, clica aquí.