Si no visualitzes correctament aquest missatge, fes clic aquí / versión en español

En el marc de l’acte de presentació dels projectes finals de la darrera edició del Màster en Disseny i Creació de Videojocs, la UPC School presenta l'Open Talent: "L'expansió dels videojocs al gambling + Elite3d i l’experiència en jocs triple A".

L'EXPANSIÓ DELS VIDEOJOCS AL GAMBLING

La primera d’aquestes intervencions "L'expansió dels videojocs al gambling + Elite3d i l’experiència en jocs triple A", anirà a càrrec d'Enrique Sainz, lead programmer a Zitro. Zitro va començar el seu camí el 2007 i des de llavors s'ha convertit en una gran multinacional amb l'objectiu d'implantar la modalitat de vídeo bingo en tots els llocs del món.

En aquesta conferència, Enrique Sainz explicarà el lideratge de Zitro en el sector del gambling (jocs d’apostes) i analitzarà les claus dels videojocs creats per a aquestes plataformes: des dels sistemes operatius, les plataformes hardware, els jocs creats o els mecanismes de quality assurance en l’àmbit, entre d’altres aspectes. Actualment, Sainz participa activament en el desenvolupament del primer projecte de videobingo 3D, a punt d'introduir-se al mercat. Anteriorment, ha treballat a Pyro Studios, tot participant en jocs com Commandos 2 i 3 i Strike Force, i també va formar part de l’equip de programadors a Digital Chocolate i l’estudi Virtual Toys.

inscriu-te

ELITE3D I LA SEVA EXPERIÈNCIA EN JOCS DE TRIPLE A

La segona part de l’Open Talent anirà sobre l’estudi Elite3d i la seva experiència en jocs de triple A, a càrrec d’un dels seus socis, Oscar Ferrero. En la seva xerrada explicarà el creixement d’aquesta petita empresa amb nou anys d’història, en els quals ha aconseguit desenvolupar per Electronic Arts jocs Triple A per Xbox 360, jocs per dispositius mòbils i xarxes socials i la seva experiència recent desenvolupant jocs per Xbox One, la nova consola que apareixerà al mercat al nadal.

Oscar Ferrero va començar la seva trajectòria a Londres com a desenvolupador de jocs per Xbox de motos aquàtiques i el videojoc de la pel·lícula Catwoman. L’any 2004 va fundar, juntament amb José Luis Queral, l’estudi Elite 3D. Des de llavors, ha compaginat tasques d’artista gràfic, modelador, texturitzador, editor de postproducció, tot centrant-se més recentment en les tasques de management com a codirector de l’estudi.

PRESENTACIÓ ANUAL DELS PROJECTES DEL
MÀSTER EN DISSENY I CREACIÓ DE VIDEOJOCS

En aquest acte es presentaran també els 10 projectes finals que els alumnes del Màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School han realitzat en la darrera edició del programa, durant el passat curs acadèmic 2012-2013.

Opentalent

ZITRO

Enrique Sainz

Elite3D

Oscar Ferrero

LLOC Lloc:

footer
Les teves dades de caràcter personal formen part d'un fitxer automatitzat sota la responsabilitat de la Fundació Politècnica de Catalunya (NIF G-60664000) i seran utilitzades amb la finalitat de gestionar la formació i d'enviar informació sobre activitats de la Fundació, de la Universitat Politècnica de Catalunya i entitats del Grup UPC. D'acord amb la Llei orgànica 15/1999, sobre protecció de dades de caràcter personal, i demés legislació concordant, en qualsevol moment podràs exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel.lació de les teves dades, adreçant-te per correu electrònic a info.dades@fpc.upc.edu o per correu postal a Fundació Politècnica de Catalunya, Promoció i Social Media, carrer de Badajoz, 73-77, 08005 Barcelona.