15% de descompte si et matricules abans del 30 de juny!

La UPC School ha obert el període de matrícula per als programes de formació que comencen el pròxim curs acadèmic 2021-2022. Ara pots beneficiar d’un 15% de descompte en la matrícula de més de 100 màsters, postgraus i cursos en les àrees d’arquitectura, urbanisme i edificació; enginyeria industrial; tecnologies de la informació i la comunicació; gestió i organització d’empreses; ciències i tecnologies de la salut i enginyeria naval, marina i nàutica.

Podràs acollir-te a aquest descompte del 15% en la matrícula si demanes l’admissió i formalitzes el primer pagament de la matrícula abans de la data final de la promoció, és a dir, el 30 de juny. El descompte no serà acumulable i s’aplicarà únicament a aquells alumnes que no s’hagin beneficiat de cap altre descompte.

Consulta els programes de formació amb un 15% de descompte en la matrícula