19 alumnes de la UFSM de Xile visiten la UPC School en un stage formatiu

En aquest stage rebran conferències relacionades amb el management, la innovació i la gestió econòmica, que els hi atorgaran una visió pluridisciplinar per optimitzar la direcció estratègia a aquests futurs professionals en la direcció de les organitzacions. En aquest sentit, els alumnes assistiran a una sessió monogràfica específica sobre les relacions econòmiques Xile-Catalunya, on participaran Matías Undurraga, Cònsul General de Xile a Barcelona, Tomás Pablo, Comitè d’Inversions Exteriors. Ambaixada de Xile a Espanya, José Gabriel Marín, Vicepresident Executiu d’AREAS i David Díaz, Director General d’Autopistes Amèrica. Abertis.

En aquesta 10a edició del seminari també es presenta la conferència “Darrere de La Masia: lliçons per a l’empresa des del món de l’esport”, a càrrec de Joan Albert García, del Futbol Club Barcelona, que exposarà l’èxit del model Can Barça i com aquest pot ser aplicable a l’àmbit de gestió de l’empresa.

A més a més d’aquestes sessions teòriques, complementades amb experiències de gestió empresarial, els alumnes visitaran tres organitzacions: el Port de Barcelona, la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona i l’empresa Continental Automotive Spain.

Els alumnes també tindran ocasió de fer turisme cultural i conèixer de prop Barcelona, amb una visita al centre històric de la ciutat i els seus punts d’interès més importants, així com una altra als dos principals exponents del modernisme a Barcelona: el Parc Güell i la Sagrada Família.

La Universitat Politècnica de Catalunya reforça, amb iniciatives com aquesta, els seus vincles amb altres institucions de referència a escala internacional en l’àmbit de formació contínua, i en concret, amb la Universidad Técnica Federico Santa María, amb qui manté una consolidada i excel·lent relació.