25 de Maig: Jornada de Videojocs Three Headed Monkey Awards

La UPC School tanca amb una jornada especial la sisena edició consecutiva del concurs Three Headed Monkey Awards, un certamen que premia els millors projectes d’estudiants i estudis indie en l’àmbit dels videojocs. Seguint la línia de la passada edició, l’acte de lliurament de premis d’aquest any es transforma en una jornada de tota una tarda que inclourà una conferència principal a càrrec del character artist del aclamat videojoc Batman: Arkham Knight, una àrea d’exposició dels projectes de videojocs finalistes del concurs i networking amb els seus creadors, el joc de realitat virtual Aliens Attack i la clàssica gala de lliurament de premis. Serà el proper divendres 25 de maig, des de les 16:00h a les 20:30h, a l’Auditori de l’Edifici Vèrtex de la UPC (Plaça Eusebi Güell 6, Barcelona).

CONFERÈNCIA: “L’ART DEL VIDEOJOC BATMAN: ARKHAM NIGHT”

BatmanArkham

En la jornada 3HMA del 25 de maig comptarem amb la participació especial de Pablo Hoyos, sènior character artist a Rocksteady Studios a Londres. En la conferència: “L’art de Batman: Arkham Knight – Un viatge cap a allò desconegut” coneixerem la feina de les múltiples disciplines que van intervenir en el desenvolupament d’aquest premiat videojoc i com l’ambició d’elevar el màxim el nivell de qualitat va impactar en el resultat final d’aquesta producció.

PabloHoyosPablo Hoyos va començar la seva carrera professional l’any 2004, a l’empresa madrilenya Arvirago Technologies, on es va especialitzar en la creació de personatges. Dos anys més tard va fer el salt a l’estranger i va emigrar a Gran Bretanya per treballar a l’empresa Kuju Entertainment. Ha passat els últims 10 anys a Rocksteady Studios, creant personatges per la guardonada saga Batman: Arkham.

ZONA DE JOCS AMB ELS FINALISTES

HallFinalistes2Al llarg de tota la tarda, al Hall de l’Auditori, es podrà jugar als videojocs dels equips finalistes. És una oportunitat única per conèixer el jove talent en videojocs, obtenir feedback de les seves creacions i establir networking entre els finalistes i el món professional.

També quedarà obert al públic durant tota la tarda el videojoc de realitat virtual Aliens Attack, creat pel professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM/UPC Marc Ripoll, amb la col·laboració dels alumnes: Adrià Gómez, Iván Pérez, Claudio Crener i Jonathan González. Amb aquest joc et traslladaràs a una arena virtual per participar en un vibrant torneig mundial de 2 minuts. La clau: protegir els “pilars del coneixement” de l’atac dels invasors alienígenes i aconseguir la major puntuació.

GALA DE LLIURAMENT DE PREMIS

A les 19:30h començarà la clàssica gala de lliurament dels premis, acompanyada de l’actuació musical del grup Four Headed Band i de moltes sorpreses més. Es lliuraran els 4 premis d’aquesta edició:

• Premi al Millor Videojoc – Social Point
  • Menció del Públic
  • Premi Millor Videojoc UPC
  • Premi al Millor Videojoc Mobile

També es realitzarà un concurs per al premi Expert, la sorpresa de cada any per als assistents a l’esdeveniment.

La jornada de la sisena edició del concurs Three Headed Monkey Awards comptarà amb la presència d’estudiants, professionals de la indústria dels videojocs i l’animació, així com els membres del jurat del concurs, entre els quals hi ha representants de les principals empreses i institucions del món dels videojocs com Social Point, Ubisoft, King o Digital Legends. A l’acte també hi assistiran membres de la crítica especialitzada i del món acadèmic.

Durant tota la tarda, hi haurà servei de bar al jardí exterior de l’Auditori.

INSCRIU-T’HI!

Reviu l’experiència amb el vídeo de la jornada 3HMA 2017:

Video3HMA2017