Ajuts del 33% per al postgrau en Disseny i Rehabilitació Sismo-Resistents d’Edificis i Ponts

Nou programa de 3 ajuts per al postgrau online en Disseny i Rehabilitació Sismo-Resistents d’Edificis i Ponts de la UPC School, la pròxima edició del qual s’iniciarà el 16 de març de 2020. Els ajuts cobreixen el 33% de l’import de la matrícula.

Tunel SubterráneoL’assignació de l’ajut es realitzarà basant-se en les següents condicions del candidat: excel·lència acadèmica, experiència professional i situació socioeconòmica. També es valorarà la situació econòmica actual de país del candidat.

Les persones que compleixin amb els perfils d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar un ajut han d’estar admesos prèviament al programa. Els sol·licitants no han d’haver realitzat cap pagament parcial ni total de l’import de matrícula del programa. Per formalitzar la sol·licitud, hauran d’enviar al tècnic de formació, Juan Andrés Cedillo (juan.andres.cedillo@talent.upc.edu), la documentació acreditativa sobre el seu expedient acadèmic, experiència professional i situació socioeconòmica, així com una carta de motivació sol·licitant l’ajut.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.

La data límit per enviar les sol·licituds serà el dia 16 de febrer de 2020.